Televizní seriály by se neměly bát propagace

8. 2. 2013 | Bednářová Daniela
Zombíci jsou marketingově velmi zdatná skupina. Nechávají si například trhat končetiny nebo natáčí varovná videa.

Televizní seriály jsou oblíbenou zábavou. Každý týden spousta lidí netrpělivě čeká na nový díl a přtiom se usilovně modlí, aby jejich oblíbený seriál natočil další řadu. Co se týče propagace, většinou seriály zůstávají bezpečně v mezích obrazovek. Sociální média, televizní upoutávky a občas nějaký ten rozhovor v televizním magazínu. O to větší ohlas mají propagační akce seríálů přímo v ulicích.

 

U nás sice nejsme natolik posedlí zombie kulturou jako v Americe, ale to, jakým způsobem řeší propagaci seriál Walking Dead (Živí mrtví) a jak oddané má fanoušky, je rozhodně něco, čím se můžeme inspirovat. Na Facebooku má zombie seriál přes 14 milionů fanoušků. Když dosáhla stránka mety 10 milionů fanoušků, vydala roztomilý oslavný obrázek.

 

Televizní reklamy a sociální sítě ale nejsou všechno. O velký rozruch se postarala propagace seriálu přímo v ulicích. Příchod druhé série oslavil vypuštěním několika desítek zombies do ulic Atlanty. A třetí série, která se za mořem začne vysílat od neděle 10. února, také dostala svoji 3D propagaci. Na vlakovém nádraží v Torontu je umístěn hodně speciální odpočet. Z obřích zombie rukou postupně odpadávají prsty a ty, co ještě drží, ukazují dny zbývající do vysílání další série. Fanoušci seriálu o upadnuté prsty navíc mohou soutěžit.

 

Nádraží mají marketéři zombies obzvlášť rádi, v Norsku tam umístili i jeden z plakátů, který upozorňoval fanoušky na novou webovou stránku. Použili poměrně tradiční nápad s plakátem, ze kterého si lidé odtrhávají informace. Plakát Walking Dead byl ale v životní velikosti a webovou adresu člověk získal i s utrženou končetinou.

 

Pamatujete na vtipné varovné video australské železniční společnosti Metro? To se díky akčním fanouškům seriálu dočkalo své zombie verze.

 

Zdroje: www.adweek.com, www.mashable.com

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.