Ten Heineken protřepat, nemíchat

9. 2. 2012 | BeD
James Bond odložil Martini a dal se na Heineken. Nová kampaň bude na Facebooku.

Heineken pro svoji kampaň 'Open Your World' získal Jamese Bonda. Toho posledního. Daniel Craig se ve své nejznámější roli ukáže v reklamě na Heineken ve 170 zemích světa. Je to poprvé od doby, kdy je Heineken sponzorem bondovské série, co se v reklamě objeví jedna z postav. Start kampaně je naplánován na září letošního roku a má doprovázet vstup do kin poslední bondovky s názvem Skyfall. Doposud bylo v rámci kampaně odvysíláno několik spotů. The Entrance obsahuje řadu zřetelných odkazů na slavného špiona.

 

Hlavním reklamním kanálem připravované kampaně se mají stát sociální sítě jako Facebook a YouTube. Kvůli oslovení zákazníků přes sociální síť navázal Heineken s Facebookem partnerství. Pivovar chce využít nástrojů a služeb Facebooku pro navázání dlouhodobých vztahů se svými zákazníky. V tuto chvíli má Facebook stránka Heinekenu přes 5.7 milionu fanoušků a už první vstup láká k interakci a zábavě. Právě běžící kampaň Serenade bude ostatně vysílat další spot během dneška živě přes YouTube. Skrze nadupanou barovou kapelu můžete svoji nejlepší hlášku pro pozvání na rande dostat do světa i vy. 

„Aktivita naší společnosti na sociálních sítích vychází z toho, že naši zákazníci v tomto prostředí tráví stále více času, proto je rozumné snažit se je oslovit i tady,“ uvedla hlavní obchodní ředitelka společnosti Heineken Alexis Nasard.

Podobnou spolupráci už Facebook navázal i s největším světovým výrobcem lihovin Diaego pro jeho produkty Smirnoff a Guinness. Na reklamním trhu tak Facebook nadále posiluje svoji pozici.

Zdroj: www.marketingweek.co.uk

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.