Tesco uvádí mobilní hru, ve které si zkusíte vést vlastní supermarket

2. 2. 2016 | redakce
Tesco uvádí v ČR mobilní aplikaci, v které si vyzkoušíte, jak je těžké vést supermarket. Hráč se stává manažerem obchodu, který nyní zná jen z pohledu zákazníka, a stará se o veškerý jeho chod.



Společnost Tesco reaguje na rostoucí popularitu mobilních a tabletových her a představuje českou verzi hry Moje malé Tesco, která se stala jednou z nejúspěšnějších mobilních her v Maďarsku. Hráč se stává manažerem obchodu, který nyní zná jen z pohledu zákazníka, a stará se o veškerý jeho chod.

V mobilní hře Tesca si můžete vyzkoušet roli manažera supermarketu. Svouprodejnu si navrhnete, řídíte a rozvíjíte regál po regálu. Zvolíte-li si správnou obchodní strategii, můžete z malého obchůdku rychle vytvořit úspěšný hypermarket. Jako vedoucí se staráte o tři části obchodu: prodejnu, sklad a kancelář. Neustále se rozhodujete, jaké zboží kdy objednáte a které výrobky si sami vyprodukujete. Je také na vás, zda zboží umístíte do regálů, obsloužíte zákazníky, nebo nejprve vyřídíte online objednávky. Hlavní však je dobře se rozhodnout, kdy investujete do rozvoje obchodu a v jakých oblastech. Hra tak zábavnou formou rozvíjí manažerské dovednosti a seznamuje hráče s řízením prodejny.

Čím více spokojených zákazníků získáte, tím více budete mít financí, zaměstnanců a možností. Na hráče čeká přes 100 úrovní, s nimiž se postupně rozšiřuje prodejna, její vybavení i sortiment. Hra je založena na menších úkolech, které se dají snadno plnit i během krátkých volných chvil v průběhu dne. Práce úspěšného manažera však nikdy nekončí.

 

Propojení virtuálního a reálného světa

Hra propojuje virtuální svět s tím skutečným. Jejím cílem je hráčům maximálně přiblížit fungování obchodů Tesco a zahrnuje proto stejné služby, vybavení i sortiment, které lze nalézt v reálné prodejně. Hra je průběžně aktualizována ve spolupráci s Tescem a také na základě zpětné vazby od hráčů.

Všechny prodejny ve hře jsou propojeny, takže hráči mohou být v kontaktu se svými přáteli i dalšími manažery a obchodovat s nimi. Připravuje se také navázání hry na věrnostní program Tesco Clubcard. Hráči pak budou za své úspěchy získávat od Tesca vedle virtuálních i reálné odměny.

 

Úspěchy hry z Maďarska

Jednou z častých pouček obchodu je, že zákazníky zajímá jen výsledný produkt nebo služba, ne vyprávění o tom, jak to máte zrovna vy těžké. Hra, kterou pro Tesco vytvořila kreativní digitální agentura Possible v Budapešti v roce 2014, ale dokazuje, že kreativní formou se dají předat i tyto informace. V Maďarsku má hra značný úspěch. Získala si zde už více než 280 000 hráčů a stala se jednou z nejstahovanějších mobilních her. Maďarští hráči již odehráli na 27 milionů relací, během nichž uskutečnili přes 33 milionů objednávek zboží. V návaznosti na tento úspěch byla aplikace lokalizována pro Českou republiku, Slovensko a Polsko

Hru lze stáhnout zcela zdarma a nic se neplatí ani v jejím průběhu. Další velkou výhodou je, že ji můžete hrát i offline. Odkazy na aplikaci pro systémy iOS, Android i Windows Phone naleznete na http://mojemaletesco.itesco.cz.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: