Toyota udržela i přes prodělané problémy prvenství mezi automobilkami

25. 1. 2011 | RaTP
Toyota se dokázala překvapivě rychle zotavit ze svých problémů, které by mohly být pro mnohou automobilku likvidační. Zhruba taková prohlášení provází v odborném tisku informaci, že Toyota potřetí za sebou obhájila post největší automobilky na světě. Svůj prodej se jí v uplynulém roce dokonce podařilo navýšit o 8% na 8,42 milionu globálně prodaných vozů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Toyota se dokázala překvapivě rychle zotavit ze svých problémů, které by mohly být pro mnohou automobilku likvidační. Zhruba taková prohlášení provází v odborném tisku informaci, že Toyota potřetí za sebou obhájila post největší automobilky na světě. Svůj prodej se jí v uplynulém roce dokonce podařilo navýšit o 8% na 8,42 milionu globálně prodaných vozů.

A to vše přesto, že rok 2010 byl pro automobilku skutečně krizový. Toyotu pronásledovaly problémy s kvalitou díky kterým klesla potenciální hodnota její značky o neuvěřitelných 7 miliard dolarů. Díky tomu se neobjevila ani v prvních deseti nejdražších značkách žebříčku Interbrand.

Druhou pozici těsně obsadila automobilka GM, které se dařilo nejen v USA, ale také v Evropě.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: