Traffic na sociálních sítích je v Británii poprvé větší než u vyhledávačů

9. 6. 2010 | ILE
Sociální sítě si mohou připsat překonání dalšího důležitého mezníku. Tedy alespoň ve Velké Británii. Právě zde totiž poprvé traffic Facebooku, Youtube a MySpace překonal traffic vyhledávačů. Sice ne nijak významně (zhruba o šest desetin procenta), přesto se však dá předpokládat, že si tento náskok udrží a bude jej nadále prohlubovat.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Sociální sítě si mohou připsat překonání dalšího důležitého mezníku. Tedy alespoň ve Velké Británii. Právě zde totiž poprvé traffic Facebooku, Youtube a MySpace překonal traffic vyhledávačů. Sice ne nijak významně (zhruba o šest desetin procenta), přesto se však dá předpokládat, že si tento náskok udrží a bude jej nadále prohlubovat.
"Právě tento fakt může být silným argumentem k dalšímu navýšení investic do oblasti sociálních sítí," okomentoval Robin Goad, ředitel společnosti Experian Hitwise. "Navíc můžeme očekávat, že na sociální sítě vstoupí i segmenty, které byly doposud věrné spíše tradičním médiím - tedy hlavně FMCG nebo automobilový průmysl."
V Británii má ze všech sociálních sítí největší traffic share Facebook (55 %), druhý největší pak YouTube, který je zhruba na třetinové úrovni.

Štítky dokumentu: Facebook YouTube
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.