Twitter získal AdGrok

1. 6. 2011 | ZeB
Twitter získal nástroj Google AdWords AdGrok

Twitter získal webovou reklamní společnost AdGrok. Oznámil to včera na svém blogu. AdGrok, který vystoupil ze své beta verze teprve před dvěma měsíci, je nástrojem, který podstatně zjednodušuje proces nastavení kampaní na Google AdWords. Jeho „Grokbar“ umožňuje zákazníkům podívat se na jakoukoli stránku na svém webu a zjistit údaje o kampani na Google AdWords, které na ni odkazují – a to včetně nákladů na danou kampaň a dat o tom, jak dobře funguje.

Nejpravděpodobněji bude tým společnosti AdGrok pracovat na „mikroblogovací“ platformě samoobslužného reklamního programu, který se právě nachází ve své zkušební fázi a je v mnohém podobný Google AdWords. Program umožňuje malým inzerentům koupit si své vlastní podporované tweety, účty i trendy. AdGrok ukončí svou službu 30. června, poté již služba nebude dostupná.

Nejste si jisti, jak funguje AdGrok? Podívejte se na jednoduchý návod.

 

Zdroj: www.mashable.com

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.