United Airlines dělají olympijský trénink na Rio již z nástupu do letadla

1. 8. 2016 | Petr Michl
Srovnejte do detailu promyšlenou olympijskou reklamu United Airlines s tou od Agrofertu a hned bude jasné, kdo má holý zadek.

 

Dostat se na letišti ke správné bráně je mnohdy sportovním výkonem samo o sobě. Minimálně v nové reklamě United Airlines to sportovci z týmu USA rozhodně pojímají jako součást svého tréninku.

V minutovém spotu One Journey. Two Teams vytvořeném agenturou mcgarrybowen letí tým USA na olympiádu do Ria rovnou v závodním úboru. Příležitostí pro nácvik je totiž i na letišti víc než dost. Judista hodí na váhu svou bagáž rovnou chvatem přes hlavu z otočky, veslaři si po jedoucím pásu vyzkouší své tempo a golfisti využijí zakončení bran připevněných obvykle při nástupu k letadlům jako odpaliště.

Tyčkařka nebo gymnasta se dostanou do letadla vzduchem, akvabely si i v něm na sedadlech mohou otestovat svou choreografii a při tom všem jim pomáhá i personál United. Jsou to dva týmy fungující jako jeden. Aerolinka je totiž partnerem olympioniků z USA už přes 34 let.

„Naše olympijská reklama pro rok 2016 byla skvělou cestou, jak zapojit a ukázat naše zaměstnance a naše partnerství s týmem USA," uvádí v tiskové zprávě ředitel marketingu a produktového vývoje United Mark Krolick a dodává: „Tým United pracuje neuvěřitelně tvrdě celý rok, aby přepravil na trénink, závody a samotnou olympiádu všechny americké olympioniky a ty, co o olympijskou účast usilují. Tato kampaň to demonstruje zábavnou a optimistickou formou."

Úroveň reklamy a citu pro detail při její produkci je velmi vysoká. Dokládá to třeba i to, že skladba používaná často jako firemní hymna, Gershwinova Rapsodie v modrém, byla znova nahrána brazilskými pouličními muzikanty, aby lépe zapadla do vyznění spotu. Závěrečný voiceover pak dodal áčkový herec Matt Damon. Postavte tuto do posledního detailu vyladěnou reklamu vedle té olympijské od Agrofertu a to, kdo má holý zadek, bude patrné bez jakéhokoliv komentáře.

Tip redakce:

Pokud si vzpomenete na to, že jste podobnou reklamu — akorát s fotbalovou tematikou — viděli, patříte mezi zasloužilé pamětníky. V rytmu samby totiž protančil letištěm brazilský tým před odjezdem na mistrovství světa ve fotbale konaném ve Francii v roce 1998.

Jednalo se o reklamu Nike a hlavní hvězdou byl úplně jiný Ronaldo než ten dnešní. Pokud máte nostalgickou chvíli, můžete se podívat na další legendární fotbalové reklamy v článku Cesta časem: Reklamy Nike spojené s fotbalovým MS za posledních 20 let.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: