Útraty za reklamu byly v Číně rekordní

16. 2. 2010 | ILE
Čínský trh posílil v roce 2009 v otázce útrat za reklamu o 19 % na přibližných 120 miliard dolarů. Stát se tak praděpodobně v letošním roce stane čtvrtým nejsilnějším reklamním trhem. Prohlásila to společnosti Zenith Optimedia. Největěší progres by měl nastat u televizní reklamy, jež má podle prognostiků v Číně stále rezervy. Meziroční nárůst by tak mohl činit až 20%. Online reklama poroste konstatním tempem 12%, pokud nenastanou větší změny na trhu. Printová reklama by mohla posílit o 4 %, rozhlasová pak o 6 %.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Čínský trh posílil v roce 2009 v otázce útrat za reklamu o 19 % na přibližných 120 miliard dolarů. Stát se tak praděpodobně v letošním roce stane čtvrtým nejsilnějším reklamním trhem. Prohlásila to společnosti Zenith Optimedia.
Největší progres by měl nastat u televizní reklamy, jež má podle prognostiků v Číně stále rezervy. Meziroční nárůst by tak mohl činit až 20%. Online reklama poroste konstatním tempem 12%, pokud nenastanou větší změny na trhu. Printová reklama by mohla posílit o 4 %, rozhlasová pak o 6 %.
Čína by se tak měla zařadit na čtvrté místo za USA, Japonsko a Německo.

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.