Už i stránky na Facebooku mohou používat strukturované příspěvky

26. 11. 2014 | Petr Michl

Termín strukturované příspěvky či „structured status updates" nezní ani trochu zábavně. Ve skutečnosti je to ale skvělý způsob, jak svůj status odlišit a tak trochu bokem vyjádřit, jak se jste se při jeho psaní cítili. Nyní ho mohou nově využívat na Facebooku nejen uživatelé, ale i stránky.

Uživatelé mají k dispozici přídatné emotikony mimo samotný text příspěvku už od loňského roku. Stránkám se ovšem dosud tato příležitost vyhýbala. Nyní ovšem mohou po kliknutí na ikonu smajlíka v boxu příspěvku vybírat z velké škály možností.

Adminové stránek můžou vyjadřovat, jak se cítí s pomocí emotikonů.



Nabízí se ale i jiné možnosti, například přiblížení toho, co právě děláte. Správci stránek značek piva by měli doplňovat své příspěvky tímto značením snad povinně.




Lidé komunikující za fitness a welness centra jistě ocení vizuální vyjádření toho, že se těší na skvělý trénink.



Knihkupectví mohou dát vědět, co v nich zrovna lidé čtou i odkazem na fanouškovské stránky konkrétní knihy. Výběr není jen o pár světových bestsellerech, uvést lze jakýkoliv titul.



A každá firma má občas tendence rozšířit své řady o nějakého super hrdinu. I na to je emotikon.



Jistě vás napadnou i další možnosti. Dobrou zprávou je, že si s nimi můžete nyní hrát i jako správci facebookových stránek.

Štítky dokumentu: Facebook
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.