Žádné zvíře nenachází radost v utrpení, říká chytrá printová kampaň

8. 4. 2019 | Petr Michl
Od těchto reklam oči neodvrátíte. Německá nezisková organizace Tier im Recht (TIR) upozorňuje na utrpení zvířat s BDSM rekvizitami a humorem.

Upozorňovat na utrpení zvířat je obtížné. Prostě proto, že je realita tak ošklivá, že od ní lidé raději odvrátí zrak a nebudou se tím dál zabývat. Dokument z jatek může z citlivějších jedinců udělat vegany, ale pro většinu lidí je prostě příliš znepokojující a nezajímavý. Německá nezisková organizace Tier im Recht (TIR) proto pro svou printovou kampaň zvolila značně jiný přístup. Svůj apel propojuje s humorem a sadomasochismem.

TIR funguje už od roku 1996 a jedním z jejích hlavních cílů je prosadit přísnější legislativu na ochranu zvířat. Její poslání v nové kampani zhmotnila agentura Visual Eyes (Curych) s pomocí zvířat s roubíky v latexových BDSM kostýmech. Nevypadá to přitom, že by se do nich navlékla dobrovolně a vše dokresluje slogan:

„Žádné zvíře nenachází radost v utrpení."

Na rozdíl od naturalistického ztvárnění printů se stejným sdělením v TIR mohou navíc s hrdostí říct, že v průběhu tvorby těchto 3D animací nedošlo k újmě žádného živého zvířete.

Zdroje: La Criatura CreativaTier im Recht

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: