Zahrada na útěku! V jarní kampani Hornbachu prchají zanedbané rostliny do hobby marketu

29. 3. 2022 | redakce
„Vyraž do HORNBACHU dřív než tvoje zahrada,“ radí hlavní spot k jarní kampani německého hobby marketu. Útěk zanedbaných rostlin za svobodou v autě majitele ne-kutila má doslova filmové kvality.

Název spotu: „Vyraž do HORNBACHU. Dřív než tvoje zahrada.“

Klient: Hornbach

Agentura: Heimat Berlin

Produkce: Stink Berlin

Režie: Traktor

Hornbach umí dlouhodobě zahájit jarní sezónu s velkou pompou. A výjimkou není ani tento rok, kdy je jeho více než dvouminutový spot mixem road movie a filmu o mládeži utrhnuté z řetězu a ochutnávající poprvé nabitou svobodu plnými doušky. Jenomže tentokrát v uličce za restaurací nezvrací teenager, ale zanedbaný keř.

Kreativci z Heimat Berlin totiž v hlavním spotu jarní kampaně „Zahrada na útěku“ obsadili do hlavních rolí seschlou slunečnici nebo přerostlou jabloň… V modrém kabrioletu Saab prchají s dalšími rostlinami ze zanedbané zahrady.

Jarní kampaň bude přítomná na všech kanálech, počínaje venkovní reklamou až po sociální média. Startuje spoty odkazujícími na film v celé jeho délce na digitálních kanálech. Verze spotů o délce 45 a 30 vteřin budou vysílány v klasické TV a budou ke shlédnutí i v kině. Jinak než v dřívějších kampaních, sází na spin-offy jakožto inscenaci. Jako doplněk kampaně slouží i krátké série spotů „V zákulisí“, třídílné „Děsivé příběhy“, nebo také spot na téma trvale nízkých cen v marketu HORNBACH.

 

„Každá nová kampaň pro nás představuje nový závazek přidat do knihy značky HORNBACH novou, pozoruhodnou kapitolu pro zákazníky“, říká Thomas Schnaitmann, vedoucí mezinárodní marketingové komunikace společnosti HORNBACH. „V jádru vždy projektový stavební market ale v nečekaném a svěžím obalu.“ HORNBACH toho dosahuje mimořádnou ale přiměřenou kvalitou obrazu a hudby. Jestliže tón poslední kampaně „To není špatně. Protože je to od tebe.“ určovala variace na Johanna Sebastiana Bacha, pro nové spoty je extra složený song, který ve stylu hair-metalových stylu 80. let propůjčuje rostlinám na útěku hlas. Kdo se důkladně zaposlouchá, dokáže v textu dešifrovat dokonce i konkrétní požadavky rostlin.


Tip redakce:

Co můžou nabídnout vášniví kutilové a zahradníci? Mimo svých výtvorů i vlastní pot. Před třemi lety postavil Hornbach svou jarní kampaň na sexuálním fetiši Japonek po potu kutilů.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: