Zahrajte si při běhu na nevěstu na útěku nebo agenta 007 s aplikací Running Stories

11. 12. 2020 | Kristýna Vozková
„Ten koš, kolem kterého běžíš, je plný mrtvol…” I to vám může zaznít ze sluchátek na vaší obvyklé běžecké trase, pokud se rozhodnete k tréninku s aplikací Running Stories. Ta mapuje vaše okolí v reálném čase a zasadí do něj napínavé příběhy. Můžete tak utíkat před zombíky, ale třeba také před ženichem.

Jste milovníky běhu, ale už vás nebaví poslouchat ty samé playlisty nebo podcasty dokola? Příjemným zpestřením pro vás může být nová aplikace s názvem Running Stories, díky které budete během své sportovní aktivity pronásledovat nebezpečné zločince jako tajní agenti, prchat před nočními příšerami nebo jako nevěsta na útěku před budoucím chotěm. Stačí si vybrat dobrodružství a vyrazit. Aplikace sbírá v reálném čase data o vaší poloze, čase, počasí nebo dopravní situaci a vytvoří vám zážitek na míru, do kterého zahrne i odpadkové koše, podchody a cokoliv dalšího, co budete cestou potkávat. Nemusíte být zrovna maratonec, aplikace počítá i s běžci začátečníky. Monitoruje váš tep, průměrné tempo i aktuální rychlost a uzpůsobuje trasu vašim potřebám. Nemusíte se tak bát, že byste během zběsilé honičky skutečně vypustili duši. Cílem aplikace je běžce především pobavit a navést ho na nové, neznámé trasy. Zároveň chce ale motivovat k dalším a ještě lepším výkonům. 

Reklamní spot, který fungování aplikace přibližuje, má na svědomí agentura BBH. 

Utečte před Zombie apokalypsou! 

Pokud vám ke štěstí stačí jenom zombíci, můžete si zaběhat (jako) o život díky imerzivní hře Zombies, Run! Po uběhnutí prvních pár metrů vám začne chraplavě dýchat na krk horda nemrtvých.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: