Zahrát si na plechovku jako na kytaru? S limitovanou edicí piva Notes IPA to jde!

21. 7. 2021 | Barbora Vičarová
S pivní značkou Notes IPA se můžete stát rockovou hvězdou díky jedné plechovce piva a mobilnímu telefonu! Limitovaná edice totiž pivní milovníky učí akordy a díky rozšířené realitě nechá brnkat i ty, kteří kytaru nikdy nedrželi v ruce.

Možná už jste někdy nad ránem po pár pivech se svými kamarády spřádali plány na založení kapely, se kterou dobyjete svět. Značka řemeslného piva Notes IPA se rozhodla těchto nenaplněných ambicí využít a díky kreativnímu nápadu mění hliníkovou plechovku na nástroj kytarového mága. 

Notes IPA pochází z kanadského pivovaru SingleCut Beersmiths, který je známý graficky povedenými barevnými obaly plechovek, a tak se rozhodl kreativitě popustit uzdu i u nové limitované edice. Obaly Notes IPA jsou totiž potištěné kytarovými akordy a slibují, že z vás přes noc udělají rockovou hvězdu. 

Otevírání na vršku plechovky je důmyslně vymyšleno ve tvaru kytarového trsátka, které si po otevření svého piva můžete ulomit a hned s ním otestovat, jak zní akord, kterým je plechovka potištěna. Pokud však doma kytaru nemáte, každá plechovka obsahuje také QR kód, který vás odvede na Snapchat, kde si můžete zahrát na kytaru pomocí rozšířené reality. Aplikace vás provede hraním jednotlivých akordů a ti pokročilejší si v ní rovnou mohou i složit vlastní úryvek písně. 

Rich Buceta, zakladatel a hlavní sládek společnosti SingleCut Beersmiths, říká:

„Ať už tvoříte výborné pivo IPA nebo dobrou hudbu, obojí má význam! Toto speciální řemeslné pivo jsme vařili a ladili dva roky a jsme rádi, že Notes IPA nyní může inspirovat naše fanoušky, aby se naučili hrát na kytaru nebo se dokonce stali dalším Jimi Hendrixem.”

Notes IPA momentálně existuje ve 4 verzích, které se liší barvou plechovky dle příchuti a na každé z plechovek najdete jiný akord - C, D, G a E-minor. Kampaň vybízí k odvaze a nespoutanosti. Vznikla ve spolupráci s agenturou Zulu Alpha Kilo a  na sociálních sítích ji najdete pod hashtagem #DrinkLoud. Podobná produktová inovace posiluje dlouhodobě brand , ale daří se ji i prodejně. Limitovaná edice ihned získala mezi pivaři na popularitě, pivovar pak připravil i speciální sběratelskou kolekci, kdy si můžete zakoupit všechny příchutě připravené ve speciálním tubusu, který vypadá jako kytarový krk. Tak na zdraví! 

 

Sdílejte tento článek:
Podobné články: