Ženy otevřeně mluví o své koupelnové idylce v reklamě, která boří mýty o kadění

16. 7. 2021 | Aneta Birnerová
„Je rok 2021. Myslím si, že všichni už vědí, že ženy kadí,“ prohlásí unaveně jedna z dam v novém spotu značky Garden of Life. Tato společnost vyrábí probiotika pro ženy, aby jim pomohla dělat to, co až do teď říkaly, že nedělají. Nyní však nastal čas, aby otevřely dveře koupelny dokořán a přiznaly barvu.

Kampaň: Poopowerment (Ženské kadihnutí)

Klient: Garden of Life

Reklamní agentura: Humanaut, USA

 

Nedá se nic dělat, již to nemůžeme před světem déle skrývat. Jsme ženy, kadíme a jsme na to hrdé. Pro spoustu z nás je to podle nového spotu dokonce „nejoblíbenější část dne.“ 

Prožíváme dobu ustupujícího soukromí ohledně lidského těla. Biometrické údaje v cestovním pase, hormonální zkoušky pro vrcholové sportovce a nyní je třeba odhalit, co ženy vždycky tak dlouho dělají v koupelně.

Ve 30vteřinovém reklamním spotu, který vznikl ve spolupráci s agenturou Humanaut se slečny a paní všech věkových kategorií hrdě hlásí ke své potřebě – ať už na ně přijde doma, ve fitku nebo na letišti.

„Jsem žena a kadím!“ Skandují odvážné královny sedící na keramickém trůnu. A pokud to zrovna nejde, probiotika Garden of Life pomohou, dodává packshot. 

Není se prostě za co stydět. Tak se pohodlně usaďte a shlédněte celý spot níže:

Podle výzkumu doplňků stravy Garden of Life 80 % žen trpí zažívacími potížemi, které jim narušují každodenní život – setkávání se s přáteli, zúčastňování se akcí či cvičení. V loňském roce si pak 68 % dotazovaných řeklo dost a udělalo první kroky k ozdravení jejich střevní mikroflóry. 

Zdá se tedy, že nyní je ten správný čas pomoci něžnému pohlaví cítit se lépe – fyzicky i psychicky. A jaký je lepší pocit, než ten, když to tam uvnitř všechno funguje pravidelně jako seřízené švýcarské hodinky a nikdo vás za to nesoudí.


Zdroje: Ads of the WorldFast Company 

Kam dál?


Otevřete historické anály se značkou spreje proti zápachu Poo-pourri. V sérii reklamních spotů z roku 2016 se dozvíte, že od počátků historie jsme se všichni vydávali tam, kam musí i královna pěšky – a všechny nás u toho trápil ten trapný doprovodný zápach...


Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.