Zjednodušení obchodu s online reklamou? Startuje AdExpres.com, online tržnice.

19. 11. 2009 | RaTP
Online reklamní tržiště AdExpres.com, jehož provozovatelem je společnost Adsmazon.com, s.r.o., startuje a jeho ambice nejsou malé.

AdExpres.com

Online reklamní tržiště AdExpres.com, jehož provozovatelem je společnost Adsmazon.com, s.r.o., startuje a jeho ambice nejsou malé: Podle prohlášení Jana Galonka, CEO projektu, chce změnit dosavadní koncepci nákupu a prodeje reklamních prostor v online médiích. A proč by měl projekt uspět?
„Jsme prostě tržiště, nikomu nediktujeme za kolik prodávat, nikoho si nezavazujeme exkluzivitou. A hlavně, jsme tu pro všechny,“ komentuje vstup na český Galgonek.

AdExpres.com podle tvůrců vyniká svou jednoduchostí, rychlostí a intuitivním ovládáním, které svým uživatelům nabízí.
Všechny doprovodné procesy nákupu a prodeje reklamních prostor v rámci tržiště AdExpres.com jako jsou vyjednávání o cenách, platby za kampaně, nahrávání bannerů, schvalování kampaní, fakturace, statistiky, jsou pro uživatele k dispozici online. Klient může nakoupit a prodat kdykoliv a především odkudkoliv. Cenová vyjednávání mezi uživateli vedou k co nejefektivnějšímu využití marketingových rozpočtů inzerentů a k nižším nákladům na prodej reklamních prostor poskytovatelů. Klienti tak ušetří čas i peníze.

„Na českém trhu figurují stovky zajímavých středních i menších webů, které cíleně míří svým obsahem na jasně definovanou skupinu svých návštěvníků. Je to oblast, kterou nedostatečně a často laxním přístupem pokrývají mediální agentury. Tržiště AdExpres.com má ambice mimo jiné právě tuto mezeru na trhu online reklamy vyplnit a dodat všem klientům AdExpres.com kvalitní zázemí pro jejich marketingové aktivity,“ hodnotí cíle projektu Jan Galgonek.

V době startu je na tržišti zaregistrováno přes 55 webů z nejrůznějších oblastí. Galgonek očekává, že do konce roku tržiště AdExpres.com nabídne zadavatelům reklamní prostory na více než stovce webů:
„Strategie pro rok 2010 je jednoznačně zaměřena na vytvoření co nejširší databáze webů tak, aby se reklamní tržiště AdExpres.com stalo pro inzerenty hlavním místem pro plánování a nákup online reklamy. Očekáváme postupnou akvizici až 500 webů,“ komentuje.
Galgonek též předpokládá, že se AdExpresu podaří pro rok 2010 získat 3 - 5 % všech výdajů na bannerovou reklamu.

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.