Zjistěte, proč tyto zvláštní reklamy tak dokonale vystihují Finy

29. 1. 2020 | Petr Michl
Jak může automobilka Nissan upozornit na funkci automatické kontroly vzdálenosti? Ve Finsku poukázáním na typickou situaci z tamních autobusových zastávek.



O Finech se někdy říká, že to jsou studení čumáci. Nebo že nejsou zrovna dvakrát družní. Testamentem toho budiž tento úsměvný postřeh: když se potká více Finů na autobusové zastávce, poznáte je podle toho, že od sebe stojí, co nejdál to je možné.

A přesně na tom postavili v TBWAHelsinki printovou kampaň propagující funkci automatické kontroly vzdálenosti (od auta před vámi) ve vozech Nissan.

 „Lidé postávající na autobusové zastávce byli perfektní metaforou k představení bezpečností funkce Nisssanu. Lidé i ona funkce kontrolují vzdálenost automaticky,“ uvedl creative director v TBWAHelsinki, Erno Reinikainen, s tím, že s touto každodenní situací se dokáže ztotožnit všichni Finové.

Na reklamě je napsáno:

Automatická kontrola vzdálenosti. Schváleno Finy.

 

Nissan (konkrétně Nissan Nordic Europe) se snaží, aby byl vnímám ve Finsku více domácky, ne jen jako součást konsorcia, do kterého patří spolu s Renaultem a Mitsubishi. Cestou k tomu může být právě využívání lokálních vhledů, jako je tento.

Zdroj: Muse

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.