Zjistěte, proč tyto zvláštní reklamy tak dokonale vystihují Finy

29. 1. 2020 | Petr Michl
Jak může automobilka Nissan upozornit na funkci automatické kontroly vzdálenosti? Ve Finsku poukázáním na typickou situaci z tamních autobusových zastávek.



O Finech se někdy říká, že to jsou studení čumáci. Nebo že nejsou zrovna dvakrát družní. Testamentem toho budiž tento úsměvný postřeh: když se potká více Finů na autobusové zastávce, poznáte je podle toho, že od sebe stojí, co nejdál to je možné.

A přesně na tom postavili v TBWA/Helsinki printovou kampaň propagující funkci automatické kontroly vzdálenosti (od auta před vámi) ve vozech Nissan.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.