Změní se význam PPC na Pay Per Chat?

22. 6. 2012 | PeMi
Google testuje u AdWords novou funkci "Live Chat", která by po rozkliknutí měla vést ke konverzaci zákazník – nabízející.

Google testuje u AdWords novou funkci, která by po rozkliknutí měla vést ke konverzaci „zákazník – nabízející“. Zprávu o beta testování nového prvku přinesl Wordwatch. Měl by přinést možnost okamžité spojení s reprezentantem promující společnosti. Představte si reklamu cestovní agentury na last minute zájezdy na tureckou riviéru s plošnou 40 % slevou. Po kliknutí na „Live Chat“ by byl uživatel přepojen přímo na zaměstnankyni společnosti, která by odpověděla na dotazy a nabídla nejlepší řešení dle preferencí zákazníka.

 

Platební podmínky nejsou dosud známy, ale dá se předpokládat, že cena za klik na chat by se pro inzerenta rovnala kliku na reklamu.

Pro některá odvětví by mohl tento doplněk zásadně změnit konverzi AdWords. V mnoha případech by lidé jistě možnost promluvit si „jeden na jednoho“ přivítali. Jistě ji nevyužijí všechny společnosti, provoz ani outsourcing call centra není zrovna levnou záležitostí. Stejně tak si zákazníci u mnoha podniků raději nejprve prohlédnou nabídku sami na webu. Pro cestovní agentury, pojišťovny, mobilní operátory, ale třeba i pro odtahové služby by ale funkčně vylepšené AdWords mohly doslova změnit pravidla hry.
 

Zdroj: www.wordwatch.com

Štítky dokumentu: Facebook Google Mobilní aplikace PPC
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.