Aplikace, která umí ovládat elektroniku aneb Vtípek od Ubisoft

22. 5. 2014 | Irena Šovčíková
Otevírat auta, rozsvěcet a zhasínat libovolná světla, vybírat peníze bez karty. To umí speciální aplikace. Není ale skutečná, figurovala pouze jako součást povedeného žertíku od Ubisoft.

Co kdybyste dostali do rukou aplikaci, která se dokáže nabourat do jakéhokoliv elektrického zařízení? Otevírat zamčená auta, donutit bankomat vydat peníze jen tak, jedním kliknutím. Moc reálně a legálně to nezní, že? Zákazníci opravny telefonů to ale zažili na vlastní kůži ve vtípku propagujícím novou hru od Ubisoft, WatchDogs.

Různé žertíky a husarské kousky jsou hlavně v poslední době oblíbenou formou propagace. Není se čemu divit, kombinují totiž humor i překvapení. Ubisoft ale svým provedením naprosto vyniká a to hlavně po technické stránce.

Náhodní kolemjdoucí vstoupili do malého krámku, který sliboval okamžité opravy smartphonů. V něm už na ně čekal úlisný prodavač. Ten jim telefon rychle opravil a zároveň, samozřejmě jako jedinečný dárek, nainstaloval speciální aplikaci. Skrze ní totiž mohli uživatelé ovládat jakoukoliv elektroniku. Odemknout libovolné auto, vybrat peníze i bez karty. Nebo si t řeba si zahrát na Brumbála a jeho kouzelný zapalovač. Stačilo jedno kliknutí do mobilu a jakékoliv světlo, venku nebo uvnitř, se samo zhaslo, případně opět rozsvítilo. Dokonce i světla na přechodu se měnila na přání.

A to se ostatně stalo účastníkům žertíku osudným. S dopravními světly si totiž není radno jen tak zahrávat. Netrvalo dlouho a hacknuté semafory způsobily velkou dopravní nehodu. Ta se samozřejmě neobešla bez policie. Jenže jak to mají pouliční prodavači ve zvyku, při první příležitosti měl zákazník vinu z hackování na krku. Jeden dokonce ze samého šoku, respektive pudu sebezáchovy, ztratil náhle znalost anglického jazyka. Jaké bylo jejich překvapení, když nakonec na obrazovce svého telefonu uviděli krátkou zprávu o tom, že to co právě zažili sice není reálné, ale brzy si to budou moci vyzkoušet skrze novou hru, WacthDogs.

Ubisoft předvedl skvělý nápad, který dokonale představuje jejich připravovaný produkt a navíc je opravdu precizně vypracovaný. Ostatně video Amazing Street Hack získalo za pár dní na YouTube už necelých 9 milionů zhlédnutí. K videu, které bylo zaznamenáno skrytými kamerami, patří i samostatná stránka falešného obchodu, na níž si můžou zájemci prohlédnout bonusové záběry. Ve spojitosti s obchodem je nutno ocenit i uvěřitelný výkon prodavače. Kdo z nás se s takovým přehnaně úlisným a snaživým obchodníkem někdy nesetkal?

Zdroj: AdWeek

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: