Billboard u americké dálnice varuje před hot dogy

28. 7. 2011 | VOt
Skupina propagující preventivní medicínu a veganskou stravu bojuje proti nadměrné konzumaci hot dogů. V americkém městě Indianapolis teď stojí billboard s varovnou reklamou.

Ve Spojených státech byl červenec vyhlášen měsícem hot dogů. Američané prý v tomto období pořádají zahradní party, na kterých spořádají párků více než je zdrávo. Proti konzumaci hot dogů ale bojuje skupina Cancer Project propagující preventivní medicínu a veganskou stravu.


Díky ní teď stojí ve městě Indianapolis varovný billboard za 2 750 dolarů. Reklama zobrazuje párky v balení cigaret spolu s lebkou a zkříženými hnáty. Krabičku doplňuje alarmující nápis „Hot dogy mohou zničit vaše zdraví“. Cílem reklamy je upozornit na rakovinu tlustého střeva a přimět tak lidi k pravidelným lékařským kontrolám.


Konzumace párků může mít podle studie z roku 2007 na svědomí rakovinu tlustého střeva. Ne všichni odborníci se ale v tomto ohledu shodují. Podle některých lékařů sice nejsou párky zdravé, ale při jejich střídmé konzumaci nezpůsobují žádná vážná onemocnění.


Zdroj: www. brandchannel.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: