Brick Bowl: S LEGO panáčky jdou přehrát reklamy ze Super Bowlu za 3 minuty

5. 2. 2015 |



Největší světová událost z pohledu televizní reklamy skončila se zápasem Super Bowlu uplynulou neděli. Její dozvuky ale doléhají až do dnešních dnů. Může za to i britská agentura specializovaná na tvorbu animací, A+C Studios. Ta přetvořila část z reklam, jež byly vysílány až při sazbě 4,5 milionu dolarů za 30 vteřin, po svém... a především s využitím panáčků LEGO.

Tříminutové video, které vytrhne diváka Super Bowlu z jeho gauče a nechá ho projít devíti reklamami, dokázali jeho tvůrci dokončit 36 hodin po skončení reálného zápasu. Mezi reklamami se objeví například alternativní rodinný sitcom od Snickers, Pacman od Bud Light, selfie posedlá Kim Kardashian fotící pro T-Mobile a samozřejmě také ztracený pes z roztomilého spotu Budweiseru. Nechybí dokonce ani kousek z vystoupení Kate Perry o přestávce uprostřed zápasu.



Dle A+C Studios se jedná o novou variantu nejdražšího reklamního prostoru světa". Nezbývá než konstatovat, že se povedla. Jako jeden reklamní blok je dokonce zábavnější než originál.



Zdroj: AdWeek

Tip Redakce:

I skutečné spoty vysílané během svátku amerického fotbalu stály za to. Podívejte se na ně v článku 7 nejlepších reklam, které nabídl letošní Super Bowl.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: