Burger King trolluje Happy Meal. Nabízí zákazníkům boxy s mizernou náladou dle jejich výběru

3. 5. 2019 | Kristýna Vozková
Každý se někdy cítí mizerně. Burger King nabízí svým zákazníkům jídlo v boxech podtrhujících jejich mizernou náladu. Můžete si tak dát Whopper třeba z boxu s nápisem „Pissed Meal".

Ne každý se probouzí šťastný. Někdy se cítíte smutní, vyděšení, na nic. Vše, co chci, je abych se mohl cítit, jak chci.” Některé dny se zkrátka nevyvedou a Burger King to moc dobře ví. Proto si pro své zákazníky připravil Real Meal boxy, které přijdou vhod, pokud zrovna nemáte náladu na ty, co jsou happy, od McDonald's.

V některých amerických restauracích známého řetězce si tak můžete objednat oblíbeného Whoppera s hranolkami a nápojem v barevném boxu s mizernou náladou podle vašeho výběru. Volit můžete z variant Pissed Meal, Blue Meal, Salty Meal, YAAAS Meal and DGAF (don't give a fuck) Meal.

Značka Burger King dle svých slov věří v autenticitu a kampaň zacílená primárně na mladší generace se snaží poukázat na to, že je v úplně v pořádku cítit se někdy pod psa. Vyzývá je k tomu, aby se cítili, jak sami chtějí a ne tak, jak se od nich očekává v době enormního tlaku sociálních médií na to být za každé okolnosti šťastný a dokonalý. Zhruba dvouminutové reklamní video s názvem #FeelYourWay poukazuje na běžné problémy, se kterými se mladá generace potýká. A nemusí jít nutně jen o šikanu nebo kopačky od přítelkyně, ale také o pracovní neúspěchy nebo deprese ze studentských půjček a s nimi související těžkosti s odstěhováním se od rodičů a (ne)schopnosti postavit se na vlastní nohy. V jednotlivých slokách popisují aktéři do hudebního podkresu své problémy a v refrénu se potom vyzpívávají z toho, že jediné, o co žádají, je aby se mohli cítit, jak chtějí.

Burger King se navíc spojil s neziskovou organizací Mental Health America, zaměřenou na řešení potřeb lidí trpících duševním onemocněním a podporu duševního zdraví Američanů, a vyhlásil květen měsícem zvýšení povědomí o duševním zdraví (Mental Health Awareness Month). Ačkoliv není pochyb o tom, že značka usiluje o to nabídnout svým zákazníkům jen to nejlepší (jak pro jejich žaludek, tak nervy), i zde je narážka na fastfoodového konkurenta a jeho Happy Meal zcela zjevná. Burger King tak zjevně s trollením McDonald's nehodlá jen tak skončit a možná mu novou kampaní zkazí náladu natolik, že dostane chuť na Pissed Meal.

Zdroj: Burger King


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: