České dráhy v novém spotu oslavují punkovou cestu po vnitrozemí

15. 6. 2020 | Petr Michl
Snímek Bourák je dle dosavadních recenzí velkým omylem. Filmová rodina Ivana Trojana v reklamě ČD ovšem funguje výtečně.

Za zábavou i do přírody s aplikací Vlakem na výlet láká po koronavirové přestávce nová kampaň Českých drah. Ivan Trojan tentokrát přehodil výhybku na úplně jinou kolej a z úspěšného byznysmena se stal ryzím pankáčem.

Kromě lehce zmateného tatínka, který zavzpomínal na svoje mládí a spletl si výlet do podzemí s undergroundovým koncertem, se ve spotu objeví v roli maminky Kristýna Boková a Veronika Marková jako pubertální dcera usměrňující svého otce. Jde o sestavu, která hraje rodinu i v aktuálním filmu Ondřeje Trojana, Bourák. Ten se dle dosavadních ohlasů zdá být skutečnou kinematografickou havárií. Spot ČD se ovšem pohybuje v nadprůměru.

Zápletka TV spotu, v kampani vytvořené agenturou Havas, se inspirovala jedním z výletů, které aplikace nabízí. Rodinka tedy jede do Moravského krasu na podzemní říčku Punkvu a tatínek, který čte punk odjakživa jako pank, se na to náležitě vybaví.

Mediální nasazení zahrnuje OOH, print a digitální část kampaně. V radiovém spotu zazní punková píseň v podání hlavního hrdiny spotu.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: