ČMS vyhlásila další ročník Marketéra roku

20. 1. 2010 | TMJ
Prezidium České marketingové společnosti vyhlásilo další, tentokrát již 5. ročník ročníků soutěže Marketér roku. I letos se tedy dočkáme ocenění pro význačné pracovníky v marketingu za rok 2009. Cílem soutěže Marketér roku 2009 je opět výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně.

Marketér roku 2008

Prezidium České marketingové společnosti vyhlásilo další, tentokrát již 5. ročník ročníků soutěže Marketér roku. I letos se tedy dočkáme ocenění pro význačné pracovníky v marketingu za rok 2009.

Cílem soutěže Marketér roku 2009 je opět výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Přihlásit se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce.

Hodnocením bude pověřena hodnotitelská komise jmenovaná předsednictvem České marketingové společnosti. Podle zkušeností z minulých ročníků bude vedle hlavního čestného titulu Marketér roku udělen titul, podle zvážení hodnotitelské komise, i zasloužilým osobnostem v marketingu specificky zaměřených oblastí, jako je poradenská činnost, věda a výzkum, výstavnictví, neziskové organizace apod. Výsledky budou zveřejněny v květnu 2010.

Termín podání přihlášky do soutěže Marketér roku 2009 je 23. duben 2010.

Přihlášku je možno zaslat na adresu České marketingové společnosti, Novotného lávka 5, 110 00 Praha 1.

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum SEO

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: