Coca-Cola "podplácí" hudebníky v londýnském metru

23. 11. 2009 | TMJ
S netradičním marketingovým tahem přišla pro letošní svátky Coca-Cola. O šíření vánoční atmosféry v jejích barvách se mají postarat nezávislí muzikanti z londýnského metra. Marketingoví experti hovoří o geniálním tahu, sami hudebníci však zmiňují neetický přístup nápojového giganta a cítí se být, podle světových agentur, vykořisťováni.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

S netradičním marketingovým tahem přišla pro letošní svátky Coca-Cola. O šíření vánoční atmosféry v jejích barvách se mají postarat nezávislí muzikanti z londýnského metra. Marketingoví experti hovoří o geniálním tahu, sami hudebníci však zmiňují neetický přístup nápojového giganta a cítí se být, podle světových agentur, vykořisťováni.
Londýnské metro disponuje velkým počtem míst, která jsou určena pro legální vystupování muzikantů, kteří svou hrou vytváří příjemnou atmosféru. Jejich repertoár zpravidla podléhá pouze jejich výběru. Coca-Cola jim teď ovšem nabízí možnost nechat se zaplatit a zařadit do svého playlistu i známou vánoční píseň "Holidays Are Coming," která již po desetiletí provází vánoční kampaně Coca-Coly.
Kolik si muzikant vydělá zatím není jasné, dá se však předpokládat, že přes veškeré výhrady sežene zadavatel dostatek osob, kteří na jeho nabídku kývnou. Jak konstatoval jeden z oslovených hudebníků: "Peníze se přece na Vánoce hodí vždycky."


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: