Reklama týdne: KENZO World

5. 9. 2016 | Petr Michl
Spoty propagující dámské parfémy jsou obvykle nablýskanou nudou. Z této reklamy KENZO ale po téměř 4 minuty neodtrhnete oči.

 

Jde o reklamu na ženský parfém, spatříme zdobený sál, v němž sedí pod křišťálovými lustry lidé ve společenských šatech. Teď by měl asi přijít záběr na tančící pár a nějaké zdůraznění toho, že ta krásná modelka je královnou noci, napadne vás. Nic takového se ovšem v krátkém filmu propagujícím nový parfém značky Kenzo nestane. Režíroval ho totiž slavný experimentátor Spike Jonze.

Žena v šatech zelené barvy opustí s poněkud znuděným výrazem sál na nóbl akci a za zvuků skladby „Mutant Brain" od Sama Spiegela a Ape Drums se pustí do intenzivních tanečních kreací, u nichž zapomenete na luxusní prostory, v nichž se děj odehrává, a uhranutě sledujete pouze ji.

Dívka Kenzo ovládá přítomnost, to, co se děje právě teď. Není vůbec nostalgická, má ráda pohyb, rychlost a to, jak se věci posouvají, klouzají a naráží v reálném čase. Není nikdy deprimovaná, ale vždy plná entuziasmu. Vystupuje z davu, " osvětluje tisková zpráva, co mají reprezentovat frenetické pohyby.

Onu ženu nesporného talentu a obdivuhodné schopnosti nezabít se na vysokých jehlách ani při takřka artistických číslech představuje herečka a tanečnice Margaret Qualley. Video téměř postrádá branding, jedinou referencí ke značce je, když hlavní představitelka proskočí v závěru seskupení květin ve tvaru lidského oka, které je odkazem na podobu flakónu propagovaného parfému.

Ač je celé dílo vlastně primárně hudebním videoklipem, patří mezi reklamy, které jen tak nezapomenete. Můžeme to tvrdit i proto, že si i po 12 letech živě pamatujeme velmi podobné video režírované Spikem Jonzem, klip k písni Fatboye Slima Weapon of Choice s létajícím hercem Christoperem Walkenem.

 


Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: