Direct pojišťovna vypouští do reklamy další dva nápadníky. Na rozdíl od ní se ptají na kraviny a neplatí

10. 1. 2022 | Petr Michl
Taky věříte v simulakrum nebo v to, že je entropie nezvratná? Nápadník „filofof" v nových spotech Direct pojišťovny z prostředí rande totiž ano. Spolu s „neplatičem“, který si vše raději ještě promyslí, mají reprezentovat nešvary jiných pojišťoven: neochotu platit rychle a tendenci ptát se na „kraviny“.

Neplatič a Filozof. Takové přezdívky dostali další dva nepovedení nápadníci v nových reklamních klipech Directu. Pojišťovna tak pokračuje v sérii úspěšných spotů ve stylu nepovedeného rande.

V nových klipech Direct pojišťovna ukazuje další dvě výhody, které má oproti ostatním. „Jsme tu pro to, abychom lidem co nejdřív pomohli, když se stane průšvih. A proto škody řešíme do 8 hodin od dodání všech dokumentů. Loni jsme na škodách vyplatili přes 1,1 miliardy korun,“ vysvětluje Maťašeje myšlenku klipu nazvaného Neplatič.

Filozof pak má lidem říct, že Direct nabízí velmi jednoduché sjednání pojištění majetku. V klipu například zazní, že je normální neptat se na kraviny. „Díky tomu je naše pojištění jednoduší a pojistit si domov tak zvládne každý klidně za 10 minut online,“ dodává mluvčí.

 

Direct pojišťovna poprvé v historii využila pro svoji reklamu i polep na tramvaji.

„Od ledna mohou lidé vidět naše tramvaje v Praze a v Brně. Stejně jako u našich televizních spotů je cílem ukázat, co je podle nás v pojišťovnictví normální. Kromě toho upozorňujeme na naši mobilní aplikaci, díky které mají naši klienti pojištění vždy po ruce,“ říká mluvčí Directu Nela Maťašeje.


Před 3 měsíci přinesla pojišťovna spoty beroucí si na paškál přílišné „sbírání podpisů“, to, že se pojišťovny svým klientům nevěnují a také to, že zákazníci neví, jak na tom jsou.   

 

Prvně přišla s konceptem rande před rokem s trojící následujících spotů.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: