Dojemná vánoční reklama z Portugalska se dotýká odloučení seniorů

22. 12. 2020 | Petr Michl
Skutečně dojemný vánoční spot potřebuje dědu, vnučku a hodně lásky. Dokládá to i tato reklama portugalského telco operátora Nos.

 

Telekomunikační společnosti z celosvětové pandemie do značné míry těží. Marketingovou linku „díky technologii jsme si blízcí, i když jsme daleko“ z nich využila téměř každá, protože je to pravda a lidé si to nyní o to více uvědomují. Portugalské telekomunikační společnosti NOS se nicméně tento ohraný motiv podařilo přetavit ve skutečně dojemný spot.

Vnučka si u svého dědy na statku zapomněla v létě svého plyšového kamaráda. A děda od té doby začal zaznamenávat dobrodružství medvídka a sdílet ho s ní přes mobil. Mohla tak vidět, jak pomáhá při sbírání vajíček z kurníku či pěstování dýní, sedí s prarodiči u jednoho stolu, prchá na poníkovi nebo se koupe. Díky tomu tak neměla pocit, že by jí medvídek chyběl. Na Vánoce se s ním opět shledá naživo, ale uvědomí si, že ho někdo potřebuje možná ještě více.

Holčička se rozhodne poslat dárek v podobě medvídka zpět, aby dědečkovi dělal nadále společnost. Spot doprovázený coverem písně „You’re my sunshine“ nenechá zaznít doslovně teze o odloučení seniorů a moderních technologiích, které nám umožňují kontakt s nejbližšími i na velkou dálku. Tvoří ale hlavní kostru příběhu, který přes svou předvídatelnost stále dokáže zahřát u srdce. A přesně to by měly vánoční reklamy dělat.

Zdroje: CLubDeCiracao, Propmark

Tip redakce

Tato reklama byla skvělá, ale přesto máme jiného vánočního favorita. Dědeček posilující s kettlebellem se postaral o jednu z nejdojemnějších reklam letošního roku.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: