Facebook bude zobrazovat více reklamy, ta bude navíc rotovat.

16. 7. 2012 | Michl Petr
Počet reklam po pravé straně Facebooku se má zvětšit ze 7 na 10, reklamy se navíc budou samovolně obměňovat.

Facebook chce zvýšit efektivitu svých reklam. Proto chystá nový agresivnější přístup, při kterém bude lidem zobrazováno více reklam. Dosud byla uživateli po načtení konkrétní stránky zobrazena jedna sada reklam, změnila se až v okamžiku, kdy člověk obnovil stránku – do té doby zůstávala stejná. Nyní reklamy po pravé straně budou moci rotovat. Uživateli tedy bude dán určitý čas, aby na reklamní sdělení zareagoval. Pokud se tak nestane, přijdou reklamy nové.

Rotující reklamy by neměly být náhodným výběrem, ale měly by směřovat na lepší zacílení uživatele. Je to jedna z řady změn, které se Facebook snaží udělat pro pozvednutí výkonnosti svých reklam. Právě jejich nelichotivé srovnání například s displej a textovou reklamou Googlu bylo jedním z důvodů, proč veřejný úpis akcií největší sociální sítě dneška neskončil výrazným úspěchem (Srovnání CTR reklamy Facebooku a Googlu naleznete ZDE). I proto Facebook nedávno spustil Exchange Ads, které by měly také pomoci k lepšímu zacílení uživatelů.

Další aktuální novinkou má být rozšíření počtu reklam. Dosud jste jich na pravé straně obrazovky mohli vidět až sedm, nyní by jejich počet měl dosáhnout rovné desítky. Pro malé připomenutí: v prosinci 2011 byl počet reklam stanoven až na šest, v lednu letošního roku se vyšplhal na dosud platící sedmero. Dle portálu InsideFacebook by ale brzká budoucnost Facebook reklamy měla nabídnout ještě o tři pozice více.

 

Zdroje: www.clikz.com, www.insidefacebook.com, www.allfacebook.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: