Facebook je králem žroutů našeho času

17. 2. 2010 | ILE
Počet minut, které stráví průměrný uživatel na Facebooku jej titulovali do role největšího nástroje na likvidování produktivního času. Nově to potvrzují údaje agentury Nielsen, jež Facebook staví na hony daleko od ostatních soupeřů. Čísla navíc prokázala zajímavý fakt - Facebook lidi baví stále víc. Před půl rokem na něm uživatelé měsíčně strávili výrazně méně času než dnes.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.facebook.com

Počet minut, které stráví průměrný uživatel na Facebooku jej titulovali do role největšího nástroje na likvidování produktivního času. Nově to potvrzují údaje agentury Nielsen, jež Facebook staví na hony daleko od ostatních soupeřů. Čísla navíc prokázala zajímavý fakt - Facebook lidi baví stále víc. Před půl rokem na něm uživatelé měsíčně strávili výrazně méně času než dnes.
V červnu roku 2009 agentura Nielsen udávala, že průměrný Američan věnoval Facebooku 4 hodiny a 39 minut měsíčně. To činí asi 9,3 minut za den. V srpnu 2009 to bylo již 11,5 minut denně (a 5 hodin a 46 minut měsíčně).
V lednu tohoto roku pak měsíšní souhrn na osobu překonal hranici sedmi hodin měsíčně, což je denně téměř čtvrthodinka.
Facebook by tak v čase stráveném na internetu neporazily ani sečtené minuty Googlu, Yahoo, YouTube, Bingu, Amazonu a Wikipedie. A odborníci očekávají, že čas se bude ještě  prodlužovat. "První strop" tak pravděpodobně leží někde mezi 20 - 30 minutami denně.

Štítky dokumentu: Facebook YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: