Facebook testuje další novinku v oblasti reklamy

16. 8. 2012 | BD
Facebook umožní firmám oslovit v news feedu i ty uživatele, kteří nepatří mezi jejich fanoušky.

Facebook už možná brzy nabídne společnostem možnost oslovit nevtíravou cestou i ty uživatele největší sociální sítě, kteří nepatří mezi jejich fanoušky. S testováním reklamních novinek se u Facebooku roztrhnul pytel. Minulý týden to byla mobilní verze Ads for Apps, nyní jsou to propagované příspěvky firem zobrazené i mimo jejich fanouškovskou základnu.

 

Když si zopakujeme základy Facebookové reklamy, vypadá to následovně - společnosti mohou využít dvou základních reklamních formátů - reklamy a sponzorovaných příběhů

Sponzorované příběhy jsou propagované příspěvky od přátel nebo stránek společností na Facebooku, které se vám líbí. Za jejich zvýraznění firma zaplatila, aby zvýšila šanci, že si jich všimnete. Jedná se o běžné příspěvky, které v podstatě nevypadají jako reklama.

V případě Facebook Reklam inzerent vytvoří zprávu, kterou chce sdílet, a vybere, komu ji zobrazí. Reklamy se pak neobjeví v news feedu, ale po jeho pravé straně nebo u fotek. Reklamy v této podobě se vám zobrazují, i když nejste fanoušky dané společnosti.

A tady přichází ta novinka. Facebook chce umožnit firmám, které jste ještě “neolajkovali”, aby vás oslovily přes propagované příspěvky v rámci vašeho news feedu. Tedy tak nějak nevtíravě. Příspěvek bude označen jako sponzorovaný a v pravém horním rohu je i výzva k “olajkování” stránky. Je to tedy dobrý způsob, jak oslovit více lidí a třeba i přilákat na stránku více fanoušků.

Zatím tuto novou reklamní možnost Facebook testuje s malou skupinkou společností a plánuje ji zprovoznit pro klasickou i mobilní verzi.

 

Zdroje: www.mashable.com, www.allfacebook.com, www.insidefacebook.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: