Facebookové stránky čeká změna vzhledu. Blíží se mobilnímu designu

11. 3. 2014 | Petr Michl

Facebook oznámil změnu podoby stránek. Ty by se měly přiblížit novému vzhledu uživatelských profilů. Změna se má začít projevovat v průběhu tohoto týdne.

Jeden sloupec pro všechny

Zmizí rozdělení prostředního sloupce na dvě části umožňující mít dva příspěvky vedle sebe. Nyní budou řazeny chronologicky pod sebe v jednom sloupci. Tento krok jde považovat za přiblížení mobilnímu designu, který je v mnohém právě na jednoduchosti a jediném feedu založen.

V levém sloupci budou zřetelnější informace o podniku, včetně případné mapky či hodin otevření – tedy informací, pro jejichž nalezení si dosud uživatelé museli rozklikávat položku About.

Snadnější přístup k nástrojům správce

Změn doznává i rozhraní pro správce stránek. Dominantní postavení budou zabírat informace o nastavených reklamách, ale stejně tak i o nepřečtených notifikacích a zprávách.

Pages To Watch

V Page Insights bude k dispozici nástroje, který Facebook již nějaký měsíc u některých stránek propaguje. Tzv. Pages to Watch umožňují zvolit si konkurenční FB stránky a porovnávat s nimi výkonnostní parametry jako třeba počet příspěvků za týden, počet nových lajků nebo engagement.

Zdroj: Facebook for Business

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: