Francouzská knihovna je hvězdou Instagramu. Propojuje obálky knih s realitou

28. 4. 2017 | Petr Michl
I knihovna může válet na Instagramu. Podívejte, jak na to jdou ve francouzském Bordeaux.

 

Spojit statický produkt, který odhalí svou cenu až v lidské představivosti,  s tak vizuálním sociálním médiem, jako je Instagram, není nic jednoduchého. V knihovně Mollat z francouzského Bordeaux se to ovšem podařilo na výbornou. Její účet získává velké množství followerů tím, že si hraje s obálkami knih.

Zapojuje na nich zobrazené výjevy jako pokračování reality knihovny za ní. Na fotografiích je tak vidět mnoho pracovníků knihovny, kterým dělá kus tváře právě obálka knihy.

Někdy kniha zastoupí klidně tělo od pasu nahoru. 



Tip redakce:

Tento týden byl představen vizuál pro letošní 52. ročník Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.   „Letos jsme se rozhodli pracovat s tím, že my obyčejní lidé občas chceme měnit identitu a stát se hvězdami. John Malkovich byl ve své kůži sám sebou, tak chceme, aby i ostatní lidé mohli být třeba Johnem Malkovichem,“ vysvětlil Aleš Najbrt z autorského Studio Najbrt, které za novým vizuálem stojí. Spolu s ním se na tvorbě vizuálu podíleli designéři Zuzana Lednická a Michal Nanoru a fotograf Václav Jirásek. Plakáty festivalu jsou fotografiemi „obyčejných lidí“, kteří před svým obličejem drží fotku tváře známého herce či herečky.




Nevíme, jak vám, ale něco nám říká, že inspirací mohla být klidně jedna malá francouzská knihovna z Bordeaux.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: