Groupon je v Česku, s největší pravděpodobností bude chtít koupit Slevomat

25. 2. 2011 | ATM
Nejvúspěšnější síť slevových serverů zamíří do české kotliny. Vyplývá to z informací deníku E15. Ten dnes napsal, že Groupon v České republice na počátku února oficiálně založil svoji pobočku. Společnost Groupon, s.r.o. vznikla 4. 2. 2011 a podle výpisu z rejstříku firem na portálu Justice.cz v ní má 99% podíl společnost Groupon Europe GmbH, jedno procento pak drží Groupon GmbH.

Groupon,  zdroj: www.groupon.com

Nejvúspěšnější síť slevových serverů zamíří do české kotliny. Vyplývá to z informací deníku E15. Ten dnes napsal, že Groupon v České republice na počátku února oficiálně založil svoji pobočku. Společnost Groupon, s.r.o. vznikla 4. 2. 2011 a podle výpisu z rejstříku firem na portálu Justice.cz v ní má 99% podíl společnost Groupon Europe GmbH, jedno procento pak drží Groupon GmbH.
Informace Groupon přímo nepotvrdil, expanzi do ČR však podle E15 nepopřel.

Otázkou nyní je, jak se Groupon ve své pozici zachová. Schůdné jsou pravděpodobně pouze dvě varianty - koupě některého z významných hráčů a nebo sázka na vlastní brand. Odborníci se přitom přiklání spíše k té první variantě.

Podle serveru Lupa.cz již v průběhu února Groupon skrze prostředníky hledá slevový server vhodný k akvizici. Přestože to nebylo potvrzeno, je pravděpodobné, že již proběhla dílčí jednání s největším českým hráčem - portálem Slevomat.cz. Pro Živě.cz ovšem Tomáš Čupr prohlásil, že s Grouponem jednal již v minulosti, ale nikdy nešlo o konkrétní obchodní nabídku.

Někteří komentátoři upozorňují, že může nastat také varianta, kdy Groupon počká, dokud se český trh nekonsoliduje. Místní vyoská fragmentace pro něj totiž může být významnou překážkou v případě, že by chtěl zahájit činnost od základu pod vlastním brandem.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: