Impossible is nothing? V nové kampani adidas to v Česku reprezentují Kovy nebo Bára Votíková

10. 5. 2021 | Petr Michl
„Někteří vidí youtubera. Já vidím platformu k diskuzi o skutečně důležitých věcech,“ říká Kovy v nové kampani značky adidas. Ta zvolila jako její ambasadory také fotbalistku/youtuberku, Báru Votíkovou, a hráče NBA, Tomáše Satoranského.

Globální kampaň značky adidas „Impossible Is Nothing“ to rozjíždí ve velkém. Tvrdí, že nic není nemožné a svět je plný příležitostí s filmovou řadou se světoznámými osobnostmi a sondami do jejich osobních příběhů se slogany, v čem právě oni vnímají své příležitosti. Jsou mezi nimizpěvačka Beyoncé, fotbalisti Paul Pogba či Mo Salah, gamer NINJA, basketbalista Damian Lillard, kapitán jihoafrického ragbyového týmu Siya Kolisi nebo první trans žena, která hrála brazilskou volejbalovou superligu, Tiffany Abreu. Tedy mix popkulturních ikon pro různé cílové skupiny a zároveň sportovců.

Pro české prostředí adidas zvolil basketbalistu a hráče NBA, Tomáše Satoranského, ale zároveň také dvě osobnosti vymykající se jednoduchým škatulkám. Bára Votíková je fotbalistkou Slavie a ženského národního týmu, ale zároveň úspěšná youtuberka. YouTube je i revírem Karla „Kovyho“ Kováře, ale jeho obsah není často jen prostou zábavou, ale snaží se mnohdy své mladé publikum i ve vážnějších tématech. Po účasti v taneční soutěži Star Dance je navíc tak trochu i tradiční televizní celebritou.

Adidas k jeho výběru říká:

„Pro někoho je Karel „Kovy“ Kovář youtuber, pro jiné člověk, jenž významným způsobem ovlivňuje, inspiruje a otevírá důležitá společenská témata, která byla dlouho nejen pro mladou generaci tabu. A právě jeho odhodlání, hledání a naplňování příležitostí i přes častou nepřízeň okolí i okolností je zosobněním hesla a dlouhodobého postoje značky adidas „Impossible Is Nothing“ – protože opravdu nic není nemožné.“

Možná na tom nic není – skok padákem, když máte neuvěřitelný strach z výšek. Napsat biografii ve dvaceti letech, když si mnozí myslí, že jste ještě nic nezažili. Začít ve videích řešit společensky odpovědná témata, když ve vás všichni vidí jenom gamera. Tančit před milionovým publikem, i když to vlastně neumíte. Přijít s coming-outem, kterým vám může dost zásadně změnit život. Vést rozhovor s předsedou Evropské komise, a dokonce i s dalajlámou pro konferenci Evropské dialogy Václava Havla. Kovy ve svém nejnovějším videu dokazuje, že nic není nemožné – svět je plný příležitostí.

Pro společnost adidas má slogan Impossible is Nothing (nic není nemožné) znamenat způsob, jak vidět svět plný možností tam, kde ostatní vidí jen nemožné. „Impossible is Nothing je více než kampaň – je to náš přístup. Vidět možnosti s optimismem je klíčem k dosažení cíle změnit životy pomocí síly sportu. Právě tento přístup nás každý den inspiruje a pohání, abychom utvářeli budoucnost. ‚Vidět možnosti‘ je šance pro každého, kdo chce vytvářet lepší zítřek pro všechny,“ říkáBrian Grevy, člen výkonné rady adidas pro oblast Global Brands.

Výstupy kampaně na účtech v sociálních médiích dalších dvou zmíněných osobností teprve přijdou. S Votíkovou je nyní spojen vizuál poukazující právě na její dvojí talent, kdy je elitní fotbalovou brankářkou, ale zároveň dokáže vytvářet videa, která baví statisíce lidí.



Níže se můžete podívat na náš výběr z globálních spotů kampaně.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: