Jak moc plýtváte vodou? Tyto designové lahve vám to připomenou

27. 3. 2019 | Barbora Vičarová
Brazilský brand Greenpeople oslavil Světový den vody kreativní environmentální kampaní. S novou kolekcí designových lahví neměří obsah vody na litry nebo mililitry, ale stanovují svoje vlastní jednotky Waste Measures.

Umíte si představit, kolik vody spotřebujete při čištění zubů nebo při umývání auta? Brazilská značka Greenpeople se spolu s kreativní agenturou Cheil Brazil rozhodli vaši spotřebu kreativně znázornit v nové obalové kampani, kterou vypustili na trh k oslavě Světového dne vody 22. března 2019. Obsah tekutiny v lahvích neměří na litry nebo mililitry, ale přepočítávají je právě na množství spotřebované vody při různých aktivitách.

Například 500 mililitrů ztratíte tím, pokud necháte 18 minut kapat kohoutek, 1,5 litru vody proteče za 40 vteřin při vašem čištění zubů a mytí auta po celou 1 minutu vás bude stát neuvěřitelných 20 litrů. Účelem kampaně Waste Measures je proto upozornit na plýtvání vodou a edukovat tak zábavnou a kreativní formou konzumenta.

Jejich designové skleněné lahve, s popisky jako „1 minuta mytí auta zahradní hadicí” nebo „40 sekund čištění zubů”, pak značka distribuovala v daný den zdarma v jejich prodejnách v Rio de Janeiru a Sao Paolu. Rozeslala je také brazilským influencerům, kteří kampaň podpořili na sociálních sítích.

Bianca Laufer, zakladatelka Greenpeople, říká: „Greenpeople mají udržitelnost ve své DNA a jsme nadšeni, že jako firma můžeme přispět k odkazu, který přesáhne jen zdravou výživu. Waste Measures zahajujeme právě proto, abychom překvapili a zapojili lidi, aby mohli ve svém každodenním životě provádět malé změny, což bude mít obrovský dopad.”

Výsledkem je úspěšná kampaň, která lidem kreativním způsobem připomene, jak snadné je plýtvat (a zároveň i šetřit) vodou.

500 mililitrů = 18 minut kapání kohoutku

1,5 litru = 40 vteřin čištění zubů

5 litrů = 20 vteřin stání ve sprše


20 litrů = 1 minuta čištění auta zahradní hadicí


Zdroje: LBBonline.com, Greenpeople

Štítky dokumentu: Kreativní reklama Podpora prodeje

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: