Limitovaná edice kečupu Heinz vypadá jako tetování Eda Sheerana

14. 8. 2019 | Milada Zemanová
Láska slavného zpěváka ke kečupům Heinz bude mít nově i přínos pro společnost. Speciální edice kečupů inspirovaná unikátními tetováními Eda Sheerana půjde do dražby a výtěžek poté na účty charitativních organizací.

O tom, že zpěvák Ed Sheeran zbožňuje kečup Heinz, ví už skoro celý svět. Nedávno pro Heinz dokonce vymyslel reklamu, ve které si následně zahrál. Nyní se rozhodli, že by jejich vztah mohl být prospěšný i světu.

Zpěvákův obdiv totiž sahá tak daleko, že si v roce 2012 nechal vytetovat logo této značky na paži. Ed Sheeran má na svém těle přes 60 tetování a Heinz mezi ně rozhodně zapadl. Nyní společně vymysleli, jak by jejich vztah posunout zase o kousek dál a přišli s limitovanou edicí kečupů. A v čem jsou výjimečné? Jejich etikety byly inspirovány právě tetováními slavného zpěváka a vznikla tak edice kečupů s názvem Ed Sheeran X Heinz.


Tetování na ruce Eda Sheerana. Zdroj: Body art guru

Lahví vzniklo pouze 150 kusů, celkem 104 z nich půjde do online dražeb a 3 najdou nového majitele ve věhlasném aukčním domě Christie’s. Zbývající lahve budou věnovány skalním fanouškům nebo poputují do muzeí po celém světě, aby si je mohli lidé prohlédnout. Výtěžek z auckí následně poputuje na konto neziskovým organizacím Rise Against Hunger a East Anglia's Children's Hospices.

Ze strany Eda Sheerana se nejedná o nějaké krátké poblouznění. Již historicky se nechal slyšet, že kečup Heinz je jediný produkt, který by svým jménem propagoval.

Detaily designové lahve si můžete prohlédnout níže.

Ed Sheeran je tak i nadále ve spojení se svou vytouženou značkou a Heinz si užívá světel ramp, která na něj díky zpěvákově popularitě dopadají. Vsadíme se, že nejde o poslední společnou spolupráci.

Zdroje: The Drum, Body art guru, Adweek

Tip redakce

Zatímco v Česku Ed Sheeran překonal rekord v návštěvnosti hudebních koncertů, v Anglii vyprodal speciální edici kečupů Heinz s brýlatým rajčetem. Zpěvák se zrzavou hřívou a rošťáckým pohledem měl totiž jeden sen: zahrát si v reklamě na kečup Heinz a to se mu splnilo.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: