Victoria's Secret plánuje zavřít přes 50 obchodů. Sázka na pohublé modelky se jí nevyplácí

4. 3. 2019 | Petr Michl
„To máte za to, že nechcete dělat kalhotky pro tlusté holky," glosuje nastalou situaci sarkasticky komentář na Twitteru. Pojmenovává přitom jen jeden z problémů kdysi vzkvétající značky stojící na propagaci supermodelkami.


Zdroj: lb.com

Značka Victoria's Secret vykazuje mírně klesající prodeje. Plánuje proto uzavřít 53 obchodů v USA. Je to potvrzením toho, že značka propagovaná primárně skrze hubené modelky a celebrity, to má v době #MeToo a „body positive" hnutí čím dál těžší.

Minulou středu oznámila společnost L Brands, že plánuje zavřít 53 obchodů jí vlastněné značky Victoria's Secret (VS). Učinila tak v komentáři k jejím kvartálním hospodářským výsledkům, z nichž vyplývalo, že VS poklesly v meziročním srovnání prodeje o 3 %. Bylo to přitom jen pokračováním sestupného trendu, který trvá od roku 2016.

To samé si myslí i řada lidí, kteří po objevení se výše zmíněné zprávy na sociálních médiích sdílely na svůj pohled na důvody redukčních plánů značky. Celou škálu problémů odhaluje tweet herečky Bette Midlerové a reakce na něj. Dle Midlerové se značka spoléhala příliš na push-up podprsenky a celebrity, ale překážkou je podle ní i to, že osobnost značky odpovídá chlípnému chlápkovi.

V komentářích pak naleznete i stížnosti na úzká ramínka, co se zařezávají, a nedostatek velikostí odpovídajících většině žen i to, že obtížné bylo sehnat už i nijak obří velikost podprsenky 85D (v amerických mírách 38D, pozn. red.).


Zdroj: Twitter / Bette Midler

Další komentáře pak ukazují, že slova jako inkluze nebo female empowerment nejsou jen hesla propagovaná médii. Jsou i v myslích zákaznic a některé z nich odsuzují brandy, které s těmito trendy nejdou.


Zdroj: Twitter / Bette Midler

Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.