Microsoft Kin na Facebooku zatím neboduje

3. 5. 2010 | TAM
Sociální telefony od Microsoftu určené pro cílovou skupinu mladých od 14 do 34 let jsou rozhodně tím nejlepším produktem, který by měl vzbudit zájem uživatelů Facebooku. Jak se ovšem zdá, ani produkt, který je vytvořen přímo pro nejfanatičtější uživatele sociálních sítí nemusí vzbudit ten nejhlubší zájem. A telefony Microsoftu jsou toho zářným příkladem.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Sociální telefony od Microsoftu určené pro cílovou skupinu mladých od 14 do 34 let jsou rozhodně tím nejlepším produktem, který by měl vzbudit zájem uživatelů Facebooku. Jak se ovšem zdá, ani produkt, který je vytvořen přímo pro nejfanatičtější uživatele sociálních sítí nemusí vzbudit ten nejhlubší zájem. A telefony Microsoftu jsou toho zářným příkladem.
Již při jejich uvedení bylo sděleno, že ne nepodstatná část kampaně se odehraje kreativní formou přímo na Facebooku. Což je pochopitelně logické. A aby mohla být taková kampaň efektivně provedena, je potřeba v podstatě jediné - získat do fanouškovských skupin co největší počet "lajkařů". A to by pro Microsoft rozhodně neměl být problém, zejména v době, kdy se o jeho produktech hovořilo napříč všemi tituly s velkým zásahem na target group.
A jak tedy vypadá realita? Více než bledě. K dnešnímu ránu měla fanouškovská stránka skupiny telefonů KIN 129 fanoušků, stránku telefonu Microsoft Kin One podporuje 34 fanoušků, Kin Two pak 55 uživatelů. Což je rozhodně méně, než by se dalo u produktu podobného charakteru čekat.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: