Milka chce na Valentýna muže opět naučit psát milostné dopisy

7. 2. 2017 | Petr Michl
Kdy jste naposledy napsali rukou milostný dopis své drahé polovičce? Značka čokolády Milka připomíná kouzlo milostných vyznání na papíře.

 Značka čokolády Milka bude své produktové portfolio určené pro svátek svatého Valentýna prezentovat doprovodnou kampaní s názvem „Řekni to Milkou“. Vrací se v ní k tématice ručně psaných milostných dopisů. Na speciální obal pralinek I Love Milka ve tvaru srdce bude možné napsat zamilovaný vzkaz své lásce. Na české i slovenské verzi microsite na www.reknitomilkou.cz a www.povedztomilkou.sk najdou zákazníci inspiraci i návod, jak napsat ten nejlepší milostný dopis.

„Ve valentýnské kampani chceme tentokrát poměrně široké cílové skupině připomenout kouzlo milostných dopisů psaných vlastní rukou, což je tradice v dnešní době téměř zapomenutá. Podle nás je to škoda, proto ji chceme prostřednictvím microsite a osobních příběhů našich ambasadorů oživit,“ uvádí Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka pro Českou republiku a Slovensko.  

Přípravu a realizaci celé kampaně mají na starosti agentury Outbreak a PR. Konektor. Outbreak stojí za kreativním konceptem, tvorbou videa, všech vizuálů a posláním kampaně. Hlavním nositelem emocí je online video vytvořené ve spolupráci s produkcí Creative Embassy nazvané Vyznání od srdce. Zachycuje ženy čtoucí reálné dopisy od svých protějšků a především emoce, které v nich vzpomínky na dopisy vyvolávají.

Zákazníci nemusí psát nutně dlouhé dopisy, mohou vyjádřit svou lásku ručně napsaným vyznáním přímo na obal pralinek Milka. „Naši práci jsme zahájili novým návrhem obalu, který přináší pro tento milostný vzkaz jasně vyznačený prostor," doplňuje Alena Bílková z agentury Outbreak, která stojí i za nafocením fotografií pro „out of home“ část kampaně. Ta se objeví v metru a na citylightech. Prací Outbreak je i realizace microsite určené především mužům, kteří hledají inspiraci, jak si s napsáním milostného dopisu poradit.

Kampaň dostane také podporu ze strany ambsadorů, mimo moderátorky pořadu Pošta pro tebe,  Ester Janečkové, které se objevuje i v hlavním videu kampaně, se již opakovaně zapojí Leoš Mareš. Oslovení mladších mužů budou mít na starosti youtubeři jako Pedro a Expl0ited. Příjemný překvapením mezi ambasadory je neslyšící pár manželů Wiesnerových, pro něž se psaní dopisů stalo každodenní záležitostí.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: