Marketing Journal Podcast: Rozhovor s Jindřichem Fáborským o tom, jak se stát moto influencerem

9. 8. 2019 | Petr Michl
Jindra Fáborský není jen zakladatelem Marketing Festivalu a Digisemestru. Jezdí také Jednou stopou a díky stejnojmennému YouTube kanálu se stal velkou autoritou pro motocyklové fanoušky (nejen) v Česku. Poslechněte si, co všechno takovéto dospělé a segmentově úzké influencerství obnáší.

Jindřich Fáborský je jednou z nejvlivnějších osobností českého marketingu. Stojí za Marketing Festivalem, dlouhodobým vzdělávacím programem Digisemestr nebo největším e-commerce veletrhem v Česku, Reshoper. Mimo to je ale od roku 2018 také se svým YouTube kanálem Jednoustopou nejviditelnějším českým influencerem ve světě motocyklů.

Skutečně, když Jindra odklopí hledí své helmy někde na čerpací stanici a jsou kolem motorkáři, je docela slušná šance, že ho někdo pozná a půjde mu říct, jak ho baví jeho recenze. Jindra svému motovlogu věnuje obrovské množství energie a největší otisk jeho osobnosti najdete právě v tomto koníčku, který se stal tím nejlepším obsahem, co mohou nyní fanoušci motorek v Česku najít. Přesto to zatím nelze nazvat byznysem, který by mohl člověka solidně uživit. 

Ve velmi upřímném rozhovoru pro Marketing Journal Podcast toho na sebe mnoho prozradil. V rozhovoru se dozvíte:

    • Proč se do toho pustil a proč to dělá hned v angličtině i češtině najednou.
    • Jak vypadal přístup zkušeného marketéra při budování osobního online brandu pro velmi specifickou komunitu.
    • Co všechnu musí influencer obsluhovat navíc a jak moc (ne)jdou budovat komunity na Facebooku a Instagramu bez peněz.
    • Zdali mají na Instagramu smysl black hat techniky.
    • Jaké je to zvyknout si na to každodenně mluvit do Instagram Stories.
    • Jak ovlivňuje jeho býčí povaha a pracovní nasazení jeho osobní život.
    • Jestli je pro motorkové publikum lepší aktuálnost, nebo precizní zpracování na x kamer.
    • Kolik dal peněz do vybavení.
    • Může se mu to někdy vrátit? Jaké jsou možnosti monetizace jeho obsahu.

Tentokrát se můžete na rozhovor podívat i na videu.

Dostupný je ale také v audio podobě.

Nahrávku rozhovoru si můžete například stáhnout do mobilu na tomto odkazu (klikněte poté na tři tečky na pravé straně přehrávače). Nejlépe ovšem uděláte, když si přidáte Marketing Journal Podcast také na vaší podcastové aplikaci. Měl by být dohledatelný na hlavních platformách, včetně SpotifyGoogle Podcasts nebo Stitcheru.


PS: Ano, od nahrávání uplynulo už pěkných pár měsíců. Přidáváme tak malý update k číslům, které v rozhovoru padly. Jindra má k 8. srpnu 2019 na Instagramu téměř 6 tisíc followerů a brzy překoná metu 16 tisíc subscriberů na YouTube. Posun nastal i v otázce monetizace. Nyní mu čerstvě ti nejvěrnější fanoušci finančně přispívají na tvorbu skrze platformu Patreon.

Tip redakce: 

Poslechněte si také náš první Marketing Journal Podcast, v kterém jsme si povídali  s Markem Grabovským, senior brand manager piva Radegast. Mluvili jsme nejen o současné kampani zaměřené na boj se suchem, ale také o podstatě značky, jejímu spojení s hokejem a o tom, jak ovládnout své ego a držet nastavený kurz u brandu, který se z něj už přes dekádu nevychýlil ani o píď. Otevřete si vychlazený ležák a zmáčkněte play

Štítky dokumentu: Budování značky Podcast YouTube
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.