Příjmy z reklamy na Twitteru se letos více než ztrojnásobí

24. 1. 2011 | ITO
Příjmy z reklamy na Twitteru v letošním roce výrazně stoupnou. Podle serveru eMarketer dokonce více než trojnásobně. Zatímco v roce 2010 vydělal Twitter v USA zhruba 45 milionů dolarů, letos by to mělo být již 140 milionů dolarů. Navíc zhruba 11 milionů má letos poprvé přinést také reklama z z trhů mimo USA.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Příjmy z reklamy na Twitteru v letošním roce výrazně stoupnou. Podle serveru eMarketer dokonce více než trojnásobně. Zatímco v roce 2010 vydělal Twitter v USA zhruba 45 milionů dolarů, letos by to mělo být již 140 milionů dolarů. Navíc zhruba 11 milionů má letos poprvé přinést také reklama z trhů mimo USA.

Růst příjmů předpovídá eMarketer navíc i v příštím roce, kdy by měly celoročně celosvětově narůst o dalších sto milionů. V USA Twitter pravděpodobně vydělá 225 milionů dolarů, mimo USA pak dalších 25.

Hlavní analytička serveru eMarketer, Debra Aho Williamsonová však upozorňuje, že podmínkou pro růst je proaktivita Twitteru.
"Základna uživatelů Twitteru musí nadále růst, zároveň je třeba aby se dokázal jasně vymezit proti své největší konkurenci - tedy Facebooku. Letošní rok bude zlomový - Twitter bude muset pracovat 'přes čas', aby svým zákazníkům jasně prokázal účinnost reklamních formátů."

Zajímavé je, že Twitter v letošním roce bude v příjmech všech sociálních sítí až na třetím místě. S výdělky 184 milionů ji pravděpodobně naposledy předežene skomírající MySpace se 184 miliony. Jednička Facebook je pak s více než čtyřmi miliardami vysoko na špičce žebříčku.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: