Reklama týdne: francouzský mobilní operátor exceluje vánoční oslavou otcovství

10. 12. 2018 | Petr Michl
Rozjuchaný tanec otce vás rozhodně nebude bavit v 17 stejně jako ve 2 letech. Dojemná vánoční reklama mobilního operátora Bouyges ale ukazuje, že i to se může změnit.

Klient: Bouyges

Agentura: BETC Paris

Země: Francie 

Vánoční spot francouzského operátora Bouyges vystihuje vývoj vztahu otce a syna v průběhu let. Konstantou příběhu je píseň „Come and Get Your Love" od skupiny Redbone. Na tu otec tančí asi dvouletému klukovi pod vánočním stromečkem, o několik let později před výlohou obchodu, v autě, když už je syn v pubertě, ale i v kavárně. V ní mu známou melodii hraje polyfonně dnes archaický telefon „véčko“ a syn adolescent v tu chvíli považuje svého rodiče také za poněkud obstarožní a výjimečně trapný exemplář. I on ale otcův taneční um opět ocení. Proč a kdy se tak stane, zjistěte sami.

Mobilní operátoři zejména v českém prostředí zakrývají v reklamách cenu svých služeb humornými příhodami, které jsou uměle roubované na jejich produktové nabídky. Agentura BETC Paris spolu s režisérem Martinem Wernerem ovšem v tomto případě dokázali oživit příběh, který je spojený s tím, co dokážou dnešní telefony a co umožňuje mobilní operátor, zcela organicky.

Kam dál?

Srdce hudebních fanoušků a marketérů, kteří se těší na reklamy od společnosti John Lewis, byly letos odměněny. Letošní vánoční spot britského obchodního řetězce stojí za to. Prožijte příběh Eltona Johna a jeho piana, retrospektivně od doby největší slávy až po první tóny zahrané v dětství. 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: