Reklama týdne: Lacoste — Crocodile Inside

23. 5. 2019 | Milada Zemanová
Život je krásný sport, ale když se hroutí vztah, rozpadá se i svět okolo. Značka Lacoste představila vizuálně výjimečnou reklamu, která může konkurovat katastrofickým filmům.

Klient: Lacoste

Agentura: BETC Paris

Země: Francie

Francouzská značka sportovního oblečení je na trhu již od roku 1933 a má za sebou řadu povedených kampaní. V té nejnovější vypráví poutavý příběh o bouřlivé lásce. Kampaň nese název Crocodile Inside (Krokodýl uvnitř, pozn. red.) a zachycuje rozhádaný pár.

Během hádky těchto dvou mladých lidí se doslova začíná bortit i svět kolem nich a oba aktéři se k sobě snaží najít cestu zpět. Jestli se jim to povede, zjistíte z videa níže.

Značka Lacoste k této kampani uvedla, že zdůrazňuje základní hodnoty značky, kterými jsou: houževnatost, svoboda mysli, pohybu a kreativita.

Křik, slzy, hádka. K tomu bortící se zdi a sesouvající se domy a vzniká nám mix, který by mohl konkurovat kdejakému katastrofickému filmu. Celkový dojem ještě podporuje doprovodná píseň L’Hymne à l’amour od Edith Piaf. A zakončení claimem „Life is a beautiful sport” (Život je krásný sport, pozn. redakce) pouze dokresluje celkovou atmosféru. Značka Lacoste opět ukázala, že dokáže vybudovat kvalitní příběh s atraktivní vizuální stránkou.

Zdroje: Adweek, The Drum

Kam dál?

Lacoste zaujala například reklamním spotem „Timeless(nadčasový, pozn. redakce). V něm ukázala, že pánská polo trička jsou elegantní ve všech historických obdobích. Tedy od roku 1933 až do současnosti.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: