Renault Clio slaví 30 let dojemným spotem o vývoji svého ikonického vozu i zakázané lásky

18. 11. 2019 | Kristýna Vozková
Historický vývoj Clia i jednoho lesbického vztahu přibližuje reklama oslavující 30 let nejprodávanějšího francouzského vozu.

Všechno nejlepší Clio! Nejoblíbenější model Renaultu slaví 30. narozeniny a agentura Publicis Poke pro něj vytvořila dojemný spot vyprávějící příběh mladého páru protkaný všemi významnými okamžiky, u kterých Clio (v různých svých historických podobách) bylo. Spojení aut a emocí je možná už trochu klišé, které ale stále dobře funguje. Agentura se navíc pokusila do něj vnést trochu šťávy tématem zakázané lesbické lásky. 

Hlavní aktérky se seznámily už jako malé holčičky během letních prázdnin ve Francii, kde spolu dováděly ve žlutém Cliu rodičů. Po letech se znovu setkaly, zamilovaly se do sebe a v (tentokrát modrém) autě se také poprvé políbily. Tehdy však jejich rodiče ani společnost neměli pro mladou lásku pochopení. A tak se jedna z dívek provdala z rozumu, aby vzápětí svého manžela opustila v zeleném, o poznání novějším modelu Clia. U reklam se naštěstí divák často dočká happy endu. Obě ženy se znovu setkávají a budují rodinu, po které celé roky toužily. Poslední záběr ukazuje nejnovější model Clia a v něm dvě šťastné hrdinky s vlastní dcerou na zadních sedačkách, jak jedou na návštěvu k rodičům, kteří je s láskou vítají. 

Značka se ve spotu snažila akcentovat nejen třicetiletou historii vozu, během které se prodalo více než 15 milionů, ale také změn, které se ve společnosti za tu dobu udály.  Adam Wood, marketingový ředitel značky Renault ve Velké Británii, uvedl: Chtěli jsme být více lidští a oslavit nejen třicet let vývoje vozu Renault Clio, ale také pokrok v rámci kultury, společnosti a života v dané době.”  Spot je ke zhlédnutí v 30, 60 a 120 sekundové verzi a kampaň je doplněna také o outdoorovou reklamu zaměřenou na významné znaky Renaultu Clio během jeho tři dekády trvající existence.  

Zdroje: musebycl.io, thedrum.com, businessinsider.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: