Růžovou barvou se proti rakovině prsu bojuje už 20 let

11. 10. 2012 | Bednářová Daniela
Růžový říjen proti rakovině prsu podporuje spousta značek.

Říjen je měsícem boje proti rakovině prsu a už 20 let je spojen s růžovou barvou. České ženy si vybaví zejména růžové pochody a podporu kosmetické firmy Avon. Za svázáním boje proti rakovině prsu s růžovou barvou ale může zcela jiná společnost - Estée Lauder, konkrétně viceprezidentka této společnsoti Evelyn Lauder. Poděkování za její iniciativu se objevilo i na letadle Delta Airlines.

 

Avon není zdaleka jedinou firmou, která tuto růžovou iniciativu podporuje. Už 18 let podporuje boj žen proti rakovině prsu také automobilka Ford. V rámci kampaně Warriors in Pink (Bojovníci v růžové) nabízí limitované edice triček například navržené hercem Jamesem Dentonem. Ten je známý hlavně díky seriálové postavě Mika ze Zoufalých manželek. Výtěžek z prodeje třiček pak jde na konto organizace Pink Fund, která zajišťuje finanční pomoc ženám s rakovinou prsu.

 

Také u nás se dají nakoupit růžová trička na důkaz podpory. Kromě získání finančí podpory se tyto projekty snaží o zvýšení povědomí o prevenci a léčbě rakoviny prsu. Organizují se pochody, ale také různé sportovní akce jako Plaveme prsa nebo Zumba maraton, na který je vstupenkou růžové tričko z iniciativy Zdravá prsa.
I v zahraničí se pořádají sportovní akce na podporu boje. Project Pink od společnosti PUMA daruje veškerý výdělek z prodeje lístků na speciální fotbalový zápas celebrit a sportovců.

 

Díky podpoře značek je šance na zisk větších obnosů na pomoc nemocným ženám a firmy tak mohou spojit příjemné s užitečným. Dělají si reklamu a navíc získávají plusové body za lidskost. Některé značky umí pomoc propojit se svými produkty o něco lépe než jiné. Například společnost Pantene se také snaží podat ženám pomocnou ruku, a aby zůstala věrná svému vlasovému odvětví, začala v roce 2006 s dárcovským programem, ve kterém mohou lidé darovat své vlasy. Ty jsou pak použity na výrobu paruk pro lidi bojující s rakovinou.

Zdroj: www.brandchannel.com

Štítky dokumentu: Budování značky YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: