Škoda v nové reklamě ukazuje, jak vám může jedna drobnost zachránit život

5. 3. 2021 | Kristýna Vozková
Odřít dveřmi auto vedle sebe rozhodně nechcete. A už vůbec ne v případě, že patří mafiánským bossům. Humorná reklama značky Škoda ukazuje, jak důležité jsou ty nejmenší detaily.

Stačí jedno neopatrné otevření dveří u auta a průšvih je na světě. Pokud se navíc nacházíte v kůži hlavního hrdiny z nového spotu značky Škoda a parkujete vedle mafiánského auta, může vám jít dokonce o život.  

Zamilovaný pár přijíždí ve svém Kodiaqu na téměř prázdné parkoviště a muž parkuje automobil vedle černého SUV. Jeho majitelé, drsně vyhlížející skupina mužů v kožených bundách, sedí na terase před barem a hrají karty. Škoda zastavuje. Nic netušící řidič si pokyvuje hlavou do rytmu hudby, usmívá se na svou přítelkyní a pozvolna otevírá dveře. Skupina mužů se okamžitě zvedá. Napětí stoupá. Dveře Škodovky se neúprosně přibližují k boku černého SUV. Muži ani nemrkají, nedýchají a zatínají pěsti. Dramatický okamžik podkreslují tóny Wagnerovy Jízdy Valkýr… a před pokračováním ve čtení se raději podívejte sami. 

 

V posledních vteřinách před nárazem se však na dveřích automobilu objeví gumová zarážka a ony se od SUV elegantně odrazí, aniž by zanechaly na černém voze jediný škrábanec. Hudba utichá. Nic netušící pár odchází, aniž by věděl, k jaké katastrofě se schylovalo a skupince mužů se viditelně uleví.

Škoda chtěla úsměvným spotem poukázat na svou schopnost naslouchat potřebám svých klientů, neustále inovovat a zaměřovat se i na ty nejmenší detaily, které ale mají pro majitele vozu mnohdy velký význam. Video inspirované mafiánskými filmy 80. let vytvořila pro automobilku kreativní agentura ROSAPARK. Ředitel agentury, Sacha Lacroix, na adresu kampaně uvedl: „Je zajímavé sledovat, do jaké míry tato možnost, založená na tak malém detailu, opravdu dokáže vylepšit každodenní život.” Paul Barrocas, marketingový ředitel Škoda France dodal: „Jednou ze silných hodnot značky je 'pozornost' a my se snažíme neustále naslouchat našim zákazníkům a poskytovat jim praktická řešení kombinující pohodlí a jednoduchost.” Kampaň běží od 1. března a na sociálních sítích ji můžete najít pod #MakeItEpic.

Zdroj: wersm.com

 
Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: