Starbucks namíchal SDN - kavárenskou Wi-Fi síť s volně dostupným prémiovým obsahem

12. 8. 2010 | RaTP
Starbucks opět předvádí, jakým způsobem se tvoří přidaná hodnota pro zákazníky. Celosvětová síť oblíbených kaváren, která je proslulá sice vyššími cenami, ale také unikátním přístupem k zákazníkovi, připravila pro všechny kavárenské povaleče velmi milé překvapení. Tím je SDN - Starbucks Digital Network - jakýsi kavárenský intranet, dostupný skrze Wi-Fi v každé provozovně.

Ilustrační obrázek, zdroj: archiv

Starbucks opět předvádí, jakým způsobem se tvoří přidaná hodnota pro zákazníky. Celosvětová síť oblíbených kaváren, která je proslulá sice vyššími cenami, ale také unikátním přístupem k zákazníkovi, připravila pro všechny kavárenské povaleče velmi milé překvapení. Tím je SDN - Starbucks Digital Network - jakýsi kavárenský intranet, dostupný skrze Wi-Fi v každé provozovně.
SDN však nemá být pouze další volně dostupnou Wi-Fi sítí, ale systémem, kvůli kterému se do Starbucks vyplatí zajít. Kromě připojení k internetu totiž SDN nabídne "informační platformu", rozdělenou do pěti základních celků - News, Entertainment, Wellness, Business & Careers a My Neighborhood. Ta bude všem uživatelům přinášet exkluzivní obsah od předních vydavatelů a společností.
Tak například sekce News zdarma nabídne přístup do placených sekcí titulů Wall Street Journal, The New York Times, tvorbu obsahu pro seci Entertainment zajistí Apple pomocí volně stažitelného obsahu v iTunes, Wellnes pak přinese informace od vydavatele titulu Men's Health, společnosti Rodale. Obsah pro Business & Careers pak zajistí Yahoo.
Veškerý obsah bude navíc Starbucks získávat od dodavatelů zcela zdarma. Systém tedy bude fungovat na podobném principu, jaký v minulosti svým cestujícím nabídla napříkad společnost Virgin Trains.

Štítky dokumentu: Facebook

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: