Štěpán Kozub září jako kolotočář v nové kampani Fio banky

4. 1. 2022 | Petr Michl
Zapomeňte na Koháka. V nových spotech Fio banky to roztáčí jako kolotočář Štěpán Kozub. A je to ještě větší jízda.

 

Fio banka má už dlouhá léta své kampaně postavené na humoru. Hlavním interpretem různých vtípků a slovních narážek v reklamních spotech byl ovšem dosud Jakub Kohák. To se ale nyní mění. Na scénu přijíždí „nová pouť“.

A s ní taky Jinej gang, agentura v čele s triem zkušených kreativců Ondřejem Hüblem, Viktorem Říhou a Tomášem Vápeníkem, kteří mají za sebou mimo jiné nespočet vtipných reklamních spotů pro T-Mobile, ovšem tehdy v triku Saatchi & Saatchi. Ta nyní přichází s konceptem, v jehož čele stojí kolotočář Fredy Boháček hraný hercem a uměleckým šéfem ostravského divadla Mír, Štěpánem Kozubem. Produkci spotů pak zajistil Ad Kolektiv, režisérem byl Daniel Růžička.

Postavu Mária hraného Karlem Jirákem doplňuje i žena Fredyho Boháčka, Carmen, ztvárněná Petrou Nesvačilovou.

Spoty představují mimo podnikatelského a osobního účtu i investiční služby a hypotéku.



 

Obchodní ředitel Fio banky Jan Bláha si toho od nového komunikačního směru hodně slibuje: 

Věřím, že naše nová reklamní kampaň bude výrazná a diváky zaujme nejen díky prostředí, které všichni dobře znají a vzpomínají na něj. Ukážeme ho tak trochu z druhé strany, že i podnikatelé s atrakcemi řeší svoje finance stejně jako jejich zákazníci, které stále zvou na svůj autodrom. Natáčení bylo intenzivní, zábavné a myslím, že i zážitkem pro všechny zúčastněné. Děkuji agentuře, že přišli s takovým, možná zpočátku docela odvážným, nápadem a že se nám ho podařilo dotáhnout do zdařilého konce. Doufáme, že se i divákům spoty zalíbí, pobaví je a některé hlášky zlidoví. Těmito několika spoty ale celý kolotoč teprve začíná.“

Koncept kampaně bude využit na Slovensku téměř 1:1, roli kolotočáře ovšem zastává herec Slovenského národného divadla, Daniel Fischer. Možná jsme zaujatí, ale je na tom poměrně zřetelné, kolik reklamě dodává Kozubovo herectví navíc.

Kampaň Pro všechny světské radosti odstartovala 25. prosince 2021 na stanicích PRIMA GROUP, TV ÓČKO a ATMedia. Kampaň bude podpořená online bannery, PPC reklamou, sociálními sítěmi a POS materiály na pobočkách.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: