Timeline nyní pro FB stránky na mobilech

16. 7. 2012 | PeMi
Uživatelské profily mají i na mobilech Timeline dávno, Facebookové stránky se dočkaly nyní.

Facebook stránky musely na rozdíl od uživatelských profilů na Timeline v mobilech čekat. Dle zprávy InsideFacebook se ale začíná pokrok uplatňovat i u nich. Dokládá to screenshotem, který byl portálu zaslán jedním z čtenářů. Nový design podobně jako v desktopové verzi nese hlavní klad v podobě výrazné cover fotografie a více informací v sekci „About / O mně“. Zřetelné jsou také ikony vedoucí na fotografie stránky a přehled fanoušků. U iPhone aplikace je také Like tlačítko přes celou šíři obrazovky.

Mobilní cover fotografie i zdůrazněná sekce „O mně“ jasněji říkají, co určitá stránka nabízí. Úvodní fotografie nemá nicméně stejný poměr stran jako v desktopové verzi - je nižší, aby zabrala na velikostně omezeném displeji méně místa. I kvůli tomu nevycházejí případné hrátky s interakcí malé čtvercové profilové fotografie s velkým cover snímkem, tak jako to jde v klasické verzi.

Názorů o tom, jestli Timeline firemním stránkám nějakým způsobem pomohla, je mnoho a ne každý z nich je pozitivní. Této změně tak můžeme s jistotou přiznat spíše jen přidání jisté konzistence ve vnímání Facebooku na desktopových i mobilních zařízeních. V čem ta může pomoci? Například podle společnosti Ad Parlor vedl proklik mobilní verze Sponsored story propagujícího FB stránku k jejímu „lajkování“ v 55 % případů, zatímco v počítačové verzi téhož se tak dělo v 72 %. Timeline podoba stránek pro mobily by tak mohla zvýšit jejich atraktivitu na první pohled, a vést tak i k vyšší konverzi.

Zdroje: www.insidefacebook.com
 

Štítky dokumentu: Facebook Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: