To by se vám ve vlaku nestalo, říkají České dráhy v nové reklamě

10. 10. 2019 | Petr Michl
České dráhy mají dokonalý timing. Vážně, jejich spot s Ondřejem Vetchým v hlavní roli je česko-slovenskou anekdotou se skvělým načasováním a pointou, která naše východní sousedy neurazí.

České dráhy přichází v říjnu s novou reklamou z jejich série s Ondřejem Vetchým, která přibližuje vlak jako skvělý dopravní prostředek pro rodinu. Tentokrát je spot odvážnější a dokonce překračuje hranice, tedy ty státní na východě. A přitom ukazuje, že vyrazit si s rodinkou autem přes noc do zahraničí přináší mnohá úskalí. 

V TV spotu se rodinka vydává „odťialto“, tedy z Čech, až na Slovensko a brzy ráno pochopí, že nocovat v autě se nevyplácí. Zápletka, v níž se Ondřej Vetchý a jeho „žinčica“ snaží “dohovoriť” se slovenským policistou a přitom neuměle napodobuje slovenštinu, končí pohromou.

Za kreativou spotu stojí Havas, za jeho produkcí poté Boogiefilms. Po jednodenním natáčení, které naštěstí neprovázela žádná velká „parenica“, vzniklo v režii Tomáše Bařiny několik střihů, a to v délce 60, 30 a 10 vteřin. Ty budou nasazeny v televizi i online. Kampaň vyjela do médií 1. října a bude nasazena až do poloviny listopadu.

Televizní spoty doprovází i printová a outdoorová část kampaně, v níž se trochu jinak poukazuje na pohodlí nočních vlaků, kde se dobře vyspí všechny typů spáčů. Spolupracoval na ní tým kreativců podepsaných už pod předchozími kampaněmi ČD, jako byla například ta propagující aplikaci Vlakem na výlet.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: